Жобалық тапсырмалар оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту құралы ретінде

Авторлар

  • Зауре Жумагулова Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы
  • Гульмира Нигметова Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-72-82

Түйінді сөздер:

функционалдық сауаттылық, жобалық тапсырмалар, математика, зерттеушілік дағдылар, практикалық дағдылар, сауалнама

Аннотация

Мақалада функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал ететін сыни ойлау, проблемаларды шешу, креативтілік, ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары және командада жұмыс істей білу сияқты білім алушылардың негізгі құзыреттерін дамытуға бағытталған аспектілерінің ретінде жобалық тапсырмалардың рөлі қарастырылады. «Ғылыми конкурс», «ғылыми жоба», «жобалық жұмыс», «жобалық тапсырма» ұғымдарының өзара байланысы және олардың иерархиясы, жобалық тапсырмалардың түрлері, олардың білім деңгейіне байланысты айырмашылықтары, әртүрлі деңгейдегі жобалық тапсырмаларды орындау ерекшеліктері, жобалық тапсырмаларды құрастыру құрылымы қарастырылады. Сондай-ақ математикадан жобалық тапсырмалардың үлгілері келтірілген. Сонымен қатар, мақалада математика мұғалімдері арасында өткізілген «Жобалық тапсырмалар оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту құралы ретінде» тақырыбындағы сауалнама нәтижелері келтірілген. 

 

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30

Қалай келтіруге болады

Жумагулова, З., & Нигметова, Г. (2025). Жобалық тапсырмалар оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту құралы ретінде. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 113(2), 72–82. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-72-82

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі