Мельбурн мысалында австралиялық мектептерде экологиялық алдын алу қағидаларын қолдану

Авторлар

  • Евгения Константинова Халықаралық экология, адам қауіпсіздігі және табиғат ғылымдары академиясы
  • Арстан Сатанов "Дарын" РҒПО
  • Күнсұлу Исентаева "Өрлеу" Біліктілікті Арттыру Ұлттық орталығы" АҚ Астана қаласы бойынша кәсіби даму институты филиалы

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-4-118-125

Түйінді сөздер:

экологиялық алдын алу, экологиялық білім, тұрақты даму, жасыл мектеп алаңдары, білім берудегі денсаулықты сақтау

Аннотация

Мақалада Австралияның Мельбурн қаласындағы мектептерде эко-алдын алу қағидаларын қолдану қарастырылады. Экологиялық алдын алу экологиялық білім, денсаулық және тұрақты дамуды біріктіретін озық тәсіл ретінде сипатталады. Мақалада оқушылардың денсаулығына, экологиялық санасының қалыптасуына және қоғамдағы әлеуметтік-мәдени өзгерістерге әсер ету мәселелеріне назар аудара отырып, мектептегі білім беруде осы тәсілді қолданудың нәтижелері берілген. Мельбурн мектептерінің дәстүрлі білім берудің инновациялық жасыл және салауатты тәсілдермен табысты үйлесімін көрсететін қоршаған ортаны өзгерту орталығына айналғаны туралы қорытындылар берілген. Мақалада құндылықтарды қалыптастырудағы білімнің маңыздылығы айтылады және басқа оқу орындары үшін үлгі ретінде Мельбурн тәжірибесі ұсынылады. Экопрофилактикалық білім берудің нәтижелері: 1. Оқушылардың денсаулығын жақсарту: Жасыл мектеп кеңістігі және тұрақты физикалық белсенділік оқушылардың физикалық әл-ауқатын жақсартады, сенімділік пен әлеуметтік дағдыларды нығайтатын психологиялық жайлылықты арттырады. 2. Экологиялық сана және тұрақтылық: экологиялық білім берудің интеграциясы экологиялық мәселелерді терең түсінуді дамытады және тұрақты дамуға ықпал етеді. Экологиялық жобаларға қатысу планетаның болашағы үшін жауапкершілік сезімін оятады. 3. Әлеуметтік-мәдени трансформация: Мельбурн мектептері экологиялық білімді тарату, экопрофилактикалық бастамалар арқылы саналы және экологиялық жауапты қоғам құру негізі ретінде қызмет етеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-29

Қалай келтіруге болады

Константинова , Е., Сатанов, А., & Исентаева, К. (2023). Мельбурн мысалында австралиялық мектептерде экологиялық алдын алу қағидаларын қолдану. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 107(4), 118–125. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-4-118-125

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту