"ToqyzQumalaq" мобильді логикалық ойынында жасанды интеллектіні іске асыру

Авторлар

  • Жанат Нурбекова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Гаухар Аймичева Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Талант Толғанбайұлы Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Махмуд Мустафабек Гали Opn

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-4-37-47

Түйінді сөздер:

мобильді ойындарды дамыту, машиналық оқыту, Minimax, Alpha-Beta Pruning, Greedy, PSO

Аннотация

Бұл мақалада ойын процесін жақсарту үшін озық алгоритмдік стратегияларды енгізуге баса назар аудара отырып, «ToqyzQumalaq» мобильді логикалық ойынында жасанды интеллектіні (ЖИ) іске асыру мәселесі қарастырылады. Ойынның күрделілігі мен стратегиялық тереңдігі Minimax, Alpha-Beta Pruning, Greedy және Particle Swarm Optimization (PSO) сияқты алгоритмдерді біріктіру арқылы шешілетін ЖИ әзірлеу үшін бірегей мәселелерді ұсынады. Зерттеуде ЖИ тиімділігі және адам сияқты шешім қабылдауды қамтамасыз ететін алгоритмдер үшін бағалау функцияларын жасауға баса назар аударылады. Аталған аспект «ToqyzQumalaq» үшін қажетті стратегиялық болжамсыздықты сақтау үшін өте маңызды. Шеберлік деңгейі әртүрлі адам ойыншыларына қарсы кең эксперименттік тестілеу алгоритмдердің тиімділігін көрсетеді. Бұл тесттер алгоритмдерді ойында қолдану арқылы түсінік бере отырып, әр алгоритмнің күшті жақтары мен шектеулерін анықтайды. Осы мақала күрделі ойындарға арналған ЖИ әзірлеу мәселелері мен мүмкіндіктерін көрсете отырып, ойындардағы ЖИ дамуына үлесін қосады. Зерттеу нәтижелері ойын жасаушылар үшін ғана өзекті емес, сонымен қатар білім беру құралы ретінде қызмет ететін ЖИ мен алгоритмдік стратегияларды практикада қолданумен де өзекті болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-01-05

Қалай келтіруге болады

Нурбекова , Ж., Аймичева , Г., Толғанбайұлы , Т., & Гали, М. М. (2024). "ToqyzQumalaq" мобильді логикалық ойынында жасанды интеллектіні іске асыру . Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 107(4), 37–47. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-4-37-47

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру