Орта білімдегі білім алушыларды бейіндеуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-4-105-117Түйінді сөздер:
психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, бейіндеу, білім беру бағыты, білім беру траекториясы, жеке білім беру кеңістігі, үздіксіз білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларАннотация
Орта білім беру жағдайында табысты профильдеу процесінің құрамдас бөліктерінің бірі оқытудың барлық кезеңіндегі үздіксіздік болып табылады. Адамның, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар жас буынның креативті тұлғасының қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-мәдени жағдайы шеңберінде бейіндеу алған білімдері мен дағдыларын өз өмірінде нәтижелі пайдалануға қабілеттілігі мен дайындығында көрінетін негізгі (өмірлік) дағдыларды, жеке және кәсіби құзыреттерді енгізу және қалыптастыру процесін қамтамасыз етеді. Техникалық және зияткерлік дамудың тез өзгеретін тенденциялары жағдайында үздіксіз білім беру құбылысы бастауыш, орта және жалпы орта білім беру деңгейлерінде жоспарлы кәсіптік даярлау жүйесінің кешенді тәсіліне прогрессивті мүмкіндіктер ұсынады. Ақпараттық, компьютерлік, коммуникациялық және басқа да технологиялардың қарқынды дамуын ескере отырып, білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылар арасындағы дамушы кәсіби өзара іс-қимыл, олардың бейіндік өзін-өзі анықтауы, білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың саналы ұстанымын қалыптастыру үшін жаңа нысандарды, әдістер мен тәсілдерді әзірлеу, енгізу және пайда болуы барған сайын өзекті бола түсуде. Жастар таңдаған кәсіби қызмет салаларында қажетті саналы таңдау дайындығын қалыптастыру, шешімділік пен жеке қасиеттерді дамыту үшін білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ұсыныстары, идеялары мен әдістемесі жаңа жобалар үшін пайдалы өмір сүру уақытын жеделдетуге, шығармашылық идеяларды интеграциялауға және алғашқы тәжірибе, жетістіктер мен пайдалы нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.