Оқушылардың танымдық қызығушылығын және оқуға деген ынтасын арттыру үшін мектептегі сабақтарда робототехника элементтерімен физикалық эксперименттерді қолдану тәжірибесінен
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/960-0642-2023-4-78-88Түйінді сөздер:
физикалық эксперимент, LEGO Mindstorms EV3, мотивация, танымдық қызығушылықАннотация
Бұл мақалада оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру және олардың физикаға танымдық қызығушылығын қалыптастыру мәселесін зерттеу және шешу мақсатында мектептегі физика сабақтарында робототехника элементтерімен эксперименттерді практикалық қолдану нәтижелері келтірілген. Зерттеудің мақсаты - оқушылардың физикаға деген ынтасы мен танымдық қызығушылығын арттыру үшін Lego Mindstorms EV3 көмегімен эксперименттік жұмыстар мектебінде физика сабақтарында қолдану тәжірибесін сынау. Мақалада физика бойынша оқушылардың мотивациясы мен танымдық қызығушылығын арттыру мәселесі бойынша ғылыми-педагогикалық әдебиеттерге шолу жасалады. Зерттеу нәтижелері LEGO Mindstorms EV3 көмегімен оқу физикалық экспериментін ұйымдастыру физиканың дерексіз тұжырымдамаларын нақты, көрнекі мысалдарға айналдыруға мүмкіндік беретінін көрсетеді, бұл оқушылардың материалды тереңірек түсінуіне ықпал етуі мүмкін. Алынған эмпирикалық нәтижелерге сүйене отырып, LEGO Mindstorms EV3 көмегімен физикалық экспериментті қолдану білім алушылардың оқу мотивациясы мен танымдық қызығушылығын арттырудың тамаша құралы бола алады деген қорытынды жасауға болады. Бұл олардың дағдыларын дамытуға, шығармашылық ойлауды жүзеге асыруға және ғылым мен технологияға деген қызығушылықты арттыруға ықпал етеді. Бұл мақала физика, информатика мұғалімдері, осы мәселемен айналысатын педагогикалық мамандар үшін пайдалы болуы мүмкін.