Орта білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдар беру жұмысын жетілдіру
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-157-167Түйінді сөздер:
кәсіптік бағдар беру жұмысы, педагог-кәсіптік бағдар беруші, кәсіптік бағдар беру, ақпараттандыру, кеңес беру, диагностикаАннотация
Мақалада қазіргі білім берудің маңызды өзекті бағыттарының бірі – Қазақстан Республикасында кәсіптік бағдар беру жұмысын жетілдіру қарастырылады. Кәсіптік бағдар беру жұмысына жаңа тәсілдерді әзірлеудің, оқушылардың кәсіптік өзін-өзі анықтауының алғышарты ретінде тиімді кәсіптік бағдарлануын құрудың және кәсіптік білім беру саласындағы табыстылық жағдайына қол жеткізудің институционалдық алғышарттары ашылды. Қазақстан Республикасында орта білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдарлау жұмысын дамыту үшін оқушыларды кәсіптік бағдарлау проблемаларын шешуге бағытталған жүзеге асырылуға тиісті міндеттерді орындау жолдары көрсетілген. Нақты қоғамның объективті қалыптасқан қоғамдық-экономикалық жағдайларына тікелей байланысты жастардың сапалы жаңа кәсіптік бағдарлануына қол жеткізу үшін шешілетін, оның мазмұны мен нәтижелерінің алуан түрлілігін, мақсаттары мен міндеттерінің ауқымын ескере отырып, кәсіптік бағдарлау қызметін жетілдіруге көзқарастар тобы айқындалды. Сонымен қатар, педагог-кәсіби бағдар берушінің жұмысындағы негізгі бағыттар ұсынылған.