Оқушылардың әлеуметтік интеллектісіне стратегиялық жоспарлау арқылы (жалпы білім беру мектептің тәжірибесінен)

Авторлар

  • Амангелді Бейсембаев

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-133-142

Түйінді сөздер:

әлеуметтік интеллект, стратегиялық жоспар, сәтті бейімделу, тұлғааралық қатынастар, әлеуметтік белсенділік, эмпатия

Аннотация

Бұл мақалада қазіргі білім берудің маңызды тақырыптарының бірі - Стратегиялық жоспарлау арқылы оқушылардың әлеуметтік интеллектін қалыптастырудың негізгі аспектілері қарастырылады.Зерттеу авторы әлеуметтік интеллект оқушылардың жалпы үлгерімі мен бейімделуімен байланысты деп тұжырымдайды. Оқу іс-әрекеті білімді игерумен шектелмейді, сонымен қатар мұғалімдермен, сыныптастарымен және басқа оқушылармен тұлғааралық қарым-қатынасты қамтиды. Әлеуметтік интеллекттің дамуы жалпы оқу тәжірибесін жақсартуға және басқалармен жағымды қарым-қатынасты қалыптастыруға ықпал етуі мүмкін, бұл өз кезегінде оқудағы жетістіктерге және оқушылардың жеке дамуына жағымды әсер етеді.Білім беру мекемесіндегі әлеуметтік интеллектті зерттеу әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып жүргізілуі мүмкін. Сонымен, мақалада мұғалімдермен сұхбаттың нәтижелері келтірілген, бұл олардың пікірлерін, сенімдерін, көзқарастарын және басқалармен өзара әрекеттесу тәжірибесін тереңірек зерттеуге мүмкіндік берді. Әдебиеттерді талдау негізінде мақала авторы әлеуметтік интеллекттің дамуы бүкіл білім беру қауымдастығының қатысуын және жұмысқа жүйелі көзқарасты қажет ететін үздіксіз процесс екенін атап көрсетеді. Сондықтан арнайы бағдарламаларды интеграциялауды, педагогтарды қолдауды және инновациялық әдістерді қолдануды қоса алғанда, стратегиялық жоспарлау бағыттарын анықтауға ерекше назар аударылады.Мақала білім алушыларда әлеуметтік интеллектті қалыптастыруға мүдделі ғалымдарға, педагогтарға және білім беру саласындағы сарапшыларға пайдалы ресурс болады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Қалай келтіруге болады

Бейсембаев, А. (2023). Оқушылардың әлеуметтік интеллектісіне стратегиялық жоспарлау арқылы (жалпы білім беру мектептің тәжірибесінен). Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 106(3), 133–142. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-133-142

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту