Германиядағы білім берудің Қазақстан Республикасындағы заманауи білім беруге ықпалы

Авторлар

  • Айгуль Бижкенова Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-42-54

Түйінді сөздер:

Германияның білім беру жүйесі, білім алушының даралығы, білім берудің көпмәдениеттілігі, дуальды оқыту, мектеп зертханасы

Аннотация

«Германиядағы білім берудің Қазақстан Республикасындағы заманауи білім беруге ықпалы» мақаласы қазіргі заманғы үрдістер мен даму перспективаларына назар аудара отырып, Германия мен Қазақстан Республикасының білім беру жүйелеріне салыстырмалы талдау ұсынады. Мақалада бастауыш, орта және жоғары білім беруді қоса алғанда, білім беру мекемелерінің құрылымы мен ұйымдастырылуының ерекшеліктері қарастырылады. Бағалау жүйесінің, кәсіптік бағдарлаудың аспектілері, сондай-ақ мұғалім мен педагогикалық стандарттардың рөлі қамтылған. Неміс университеттеріндегі мектеп ғылыми зертханаларының тәжірибесіне және оны Қазақстандағы оқушылардың ғылыми-зерттеу белсенділігін дамыту үшін қолдануға ерекше назар аударылды. Мақала авторлары Қазақстандағы білім беру жүйесін жетілдіру үшін осы тәжірибенің әлеуеті туралы қорытынды жасайды және болашақ мамандарды даярлау үшін оның құндылығына сенім білдіреді. Талдау неміс жүйесінің үздік аспектілерін ескере отырып, Қазақстанда білім беруді дамытудың перспективалық бағыттарын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Қалай келтіруге болады

Бижкенова , А. (2023). Германиядағы білім берудің Қазақстан Республикасындағы заманауи білім беруге ықпалы. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 106(3), 42–54. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-42-54

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру