Мектепте критериалды бағалауды цифрландыру

Авторлар

  • Габит Кусаинов Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Ардак Дюсенбаева Национальная академия образования им.И.Алтынсарина
  • Салтанат Жумабаева Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Анар Танирбергенова Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-23-43

Түйінді сөздер:

критериалды бағалау, білім беруді цифрландыру, цифрлық құралдар, білім берудегі ақпараттық технологиялар

Аннотация

Зерттеудің мақсаты мүмкіндіктер мен тиімділікті зерделеу, цифрландырудың бағалау сапасы мен объективтілігіне әсерін талдау, критериалды бағалау процесіне цифрлық технологияларды енгізудің артықшылықтары мен ықтимал проблемаларын анықтау болды. Нәтижесінде критериалды бағалау үшін ең қолайлы негізгі цифрлық құралдар анықталып, бағалау процесінде цифрлық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірленді. Алынған нәтижелер негізінде критериалды бағалауды цифрландыру процестің ашықтығы мен объективтілігін арттыруға ықпал етеді, цифрлық құралдарды пайдалану мұғалім жұмысын оңтайландыруға және студенттерге жақсы кері байланысты қамтамасыз етуге мүмкіндік береді, техникалық және әдістемелік аспектілерді ескере отырып, цифрлық технологияларды енгізуге кешенді тәсілді әзірлеу қажет деген қорытындыға келді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-10-09 - жаңғартылған 2025-09-30

Нұсқалар

Қалай келтіруге болады

Кусаинов, Г., Дюсенбаева, А., Жумабаева, С., & Танирбергенова, А. (2025). Мектепте критериалды бағалауды цифрландыру. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 114(3), 23–43. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-23-43 (Original work published October 9, 2025)

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру