Мұғалімнің білімі мен дамуының ландшафты: мамандыққа келуден бастап кәсіби жетілуге дейін

Авторлар

  • Алма Мурзалинова М.Қозыбаев атындағы Солтүстік-Қазақстан университеті
  • Сәуле Мұхамбетжанова «Өрлеу Біліктілікті арттыру Ұлттық Орталығы» Акционерлік қоғамының филиалы Республикалық кәсіби даму институты, Алматы қаласы
  • Амангул Оракова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Наметкулова Наметкулова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-199-214

Түйінді сөздер:

үздіксіз кәсіби-педагогикалық білім беру, үздіксіз кәсіби даму, өзін-өзі тәрбиелеу құзыреттілігі, кәсіби дамудың скаффолдингі

Аннотация

Мақалада кәсіби-педагогикалық білім беру құрылымындағы үздіксіз кәсіби даму процестерін зерттеу нәтижелері келтірілген. Зерттеудің мақсаты-кәсіби дамудың өзін-өзі басқаруы және кәсіби дамудың экожүйесі талап етілетін күрделі қоғамның білім беру жүйесі үшін аталған процестерге ақпараттық-әдістемелік қолдау көрсету. Зерттеудің негізгі нәтижелері ұсынылған: ҒЗЖ үшін өзекті құзыреттердің деңгейлік жіктелуі, осы құзыреттердің компоненттік құрылымы, тиісті экожүйедегі құзыреттілікке бағытталған практикум. Зерттеу нәтижелері бойынша педагогтің жұмыс орнында және өзара әрекеттесу тұрғысынан үздіксіз кәсіби даму ресурстары, даму траекториясында (мамандыққа қалыптасудан бастап кәсіби бірегейлік пен жетілуге дейін) педагогты тұрақты ілгерілету құралдары, стейкхолдерлер тобындағы жұмыс тетіктері-педагогтердің кәсіби қиындықтары мен педагогикалық ұжымның міндеттерін шешуден бастап педагогикалық ұжымның даму құндылықтары мен нәтижелерді басқаруға дейінгі қорытындылар тұжырымдалды. 

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Қалай келтіруге болады

Мурзалинова , А., Мұхамбетжанова , С., Оракова, А., & Наметкулова , Н. (2023). Мұғалімнің білімі мен дамуының ландшафты: мамандыққа келуден бастап кәсіби жетілуге дейін. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 106(3), 199–214. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-199-214

Шығарылым

Бөлім

Үздіксіз педагогикалық білім беру