ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ АРҚЫЛЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ҚҰРАЛДАРЫН SWOT ТАЛДАУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-57-67Түйінді сөздер:
Цwифрлық трансформация, орта білім, оқыту әдістері, оқу құралдары, SWOT талдауАннотация
Цифрлық технологиялардың дамуына байланысты ілгерілеу оқыту стратегиясында, әсіресе орта білім беру саласында айтарлықтай өзгерістерге әкелді. Бұл зерттеудің мақсаты – Астананың халықаралық мектебінде зерттеу қалай жүзеге асырылатынына ерекше назар аудара отырып, осы өзгерістерге байланысты күшті жақтарын, кемшіліктерін, мүмкіндіктері мен қатерлерін талдау. Зерттеушілер SWOT құрылымдық жүйесін пайдалана отырып, тексерулерді, сұхбаттарды, құжаттарды талдауды одан әрі талдау арқылы деректерді жинады. Нәтижелер ғалымдардың белсенді қатысуы, сауаттылықты арттыруға жеке көзқарас және білім беру ресурстарына икемді қол жетімділіктің ыңғайлылығы сияқты маңызды артықшылықтарды көрсетті. Зерттеу сонымен қатар бірқатар мәселелерді, соның ішінде мамандандырылған мәселелерді, технологияға шамадан тыс тәуелділікті және цифрлық шаршау мәселесін анықтады. Жасанды интеллект және Виртуалды шындық сияқты жаңа технологиялар перспективалы мүмкіндіктер ашады, ал ықтимал қауіптер қаржылық шектеулер мен деректердің құпиялылық мәселелерін қамтиды. Бұл зерттеу орта білім беру жүйесінде цифрлық құралдарды пайдалануды жақсартудың тиімді стратегияларының маңыздылығын көрсетеді. Ол мұғалімдерді даярлау және инфрақұрылымды дамыту сияқты негізгі олқылықтарды жою қажеттілігін көрсетеді, бұл салыстырмалы түрде аз зерттелген орта білім беру секторына құнды үлес қосады. Сайып келгенде, алынған нәтижелер саясаткерлер, оқытушылар және технология әзірлеушілері үшін білім беру кеңістігіндегі цифрлық трансформация мәселелерін жеңу үшін практикалық нұсқаулық ретінде қызмет етеді.
Жүктеулер
Жарияланды
Нұсқалар
- 2025-10-09 (2)
- 2025-10-09 (1)
ҚАЗ
РУС
ENG