Цифрлық трансформация арқылы орта білім берудің әдістері мен құралдарын SWOT талдау

Авторлар

  • Меруерт Темирханова Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Гульмира Абильдинова Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Джелаль Караджа Ақсарай университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-57-67

Түйінді сөздер:

Цwифрлық трансформация, орта білім, оқыту әдістері, оқу құралдары, SWOT талдау

Аннотация

Цифрлық трансформация орта білім беру жүйесіндегі оқыту мен оқыту әдістерін өзгертті. Бұл зерттеуде Астананың халықаралық мектебіне баса назар аудара отырып, Цифрлық әдістер мен құралдарға SWOT-талдау жүргізіледі. Аралас әдістерге негізделген құрылым (50 оқытушы мен 200 оқушылардың сауалнамалары, жартылай құрылымдық сұхбаттар және құжаттарды талдау) SWOT-пен келісілген бес зерттеу сұрағын және әрбір нәтижені бастапқы әдіске байланыстыратын нақты дәлелдер тізбегін қамтиды. Сауалнамалар қабылдаудың жоғары деңгейін (оқытушылардың 95%, оқушылардың 98%) және Microsoft Teams (85%) және Google Classroom (70%) жиі пайдаланатынын көрсетеді; оқушылар арасында Kahoot (75%) және Quizlet (60%) жиі кездеседі. Белгіленген шектеулердің қатарына оқу қажеттілігі (оқытушылардың 80%), интеграциядағы қиындықтар (70%) және монотондылық сезімі (оқушылардың 55%; оқытушылардың 25%) жатады. Академиялық адалдық мәселелерімен қатар жасанды интеллект (оқушылардың 45%) қолданылады (оқушылар: 30% жиі, 50% кейде, 20% ешқашан; оқытушылар: 10%, 40%, 50%). Сұхбаттар осы заңдылықтарды түсіндіреді-жеткіліксіз қолдау, даму процестерін әртараптандыру қажеттілігі және виртуалды зертханаларды жеткіліксіз пайдалану — және құжаттарды талдау жаңа көрсеткіштерді енгізбестен қабылдау және интеграциялау қажеттілігін растайды. Мұның салдары сенімді инфрақұрылымға, құрылымдық кәсіптік оқытуға және мектептегі тұтастық жүйелеріне мақсатты инвестицияларды қамтиды, олар жасанды интеллектті тиімді пайдалану мен нақты нормалар арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз етеді. Шектеулері: бір мектеп шеңберіндегі зерттеу, өзін-өзі есеп беруді, түпкілікті жобалауды қамтиды; болашақ жұмыста бірнеше мектепті қамту және ұзақ мерзімді әсерді бағалау керек.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-10-09 - жаңғартылған 2025-10-09

Нұсқалар

Қалай келтіруге болады

Темирханова, М., Абильдинова, Г., & Караджа, Д. (2025). Цифрлық трансформация арқылы орта білім берудің әдістері мен құралдарын SWOT талдау. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 114(3). https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-57-67

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру