Бастауыш сынып оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамытуға информатика пәні мұғалімінің жеке брендінің әсері

Авторлар

  • Азамат Аспанов Павлодар қаласының №11 жалпы орта білім беру мектебі

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-66-76

Түйінді сөздер:

мұғалімнің жеке бренді, информатика мұғалімі, ақпараттық мәдениет, бастауыш сынып оқушылары

Аннотация

«Бастауыш сынып оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамытуға информатика пәні мұғалімінің жеке брендінің әсері» мақаласының авторлары қазіргі уақытта өзекті мәселені анықтайды: бүгінгі күні адам өмірін интернетсіз елестету мүмкін емес, ол онымен жұмыс істеу үшін тиісті құзыреттерсіз қауіпті болуы мүмкін. Сондықтан ақпараттық мәдениетті дамытуды бастауыш мектептен бастау керек. Мақалада зерттеу мәселесі бойынша ғылыми-педагогикалық әдебиеттерге шолу берілген. Сондай-ақ эмпирикалық талдау жүргізілді, оның ішінде информатика мұғалімінің жеке брендінің олардың ақпараттық мәдениетін дамытуға әсері туралы бастауыш сынып оқушылардан сауалнаманы пайдалана отырып эмпирикалық деректер жинау жүргізілді. Зерттеу нәтижелері информатика мұғалімінің жеке бренді бастауыш сынып оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамытуға әсер ететінін көрсетті. Қорытындылай келе, авторлар информатика мұғалімінің жеке брендін дамытудың маңыздылығы туралы қорытынды жасайды және оны қалыптастыру және нығайту бойынша ұсыныстар береді. Сондай-ақ информатика мұғалімінің жеке брендінің ықпалы негізінде бастауыш сынып оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамыту бойынша практикалық ұсыныстар берілген. Бұл ғылыми мақала мектеп оқушыларының ақпараттық мәдениетін дамытуға қосылған құнды үлес болып табылады және осы мәселемен айналысатын информатика мұғалімдеріне, педагогикалық мамандарға және зерттеушілерге пайдалы болуы мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Қалай келтіруге болады

Аспанов, А. (2023). Бастауыш сынып оқушылардың ақпараттық мәдениетін дамытуға информатика пәні мұғалімінің жеке брендінің әсері. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 106(3), 66–76. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-3-66-76

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі