Жобалау қызметі арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-152-163

Түйінді сөздер:

дағдылар, сыни ойлау, жобалық қызмет, оқушылар, оқушылардың дамуы

Аннотация

Бұл мақалада жобалау қызметі арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамытудың мәселелері мен перспективалары қарастырылады. Мектептегі білім беру деңгейінде сыни ойлау және жобалық қызмет тақырыбы бойынша негізгі ұғымдар мен ережелер кеңейтілді. Мектепте жобалық қызметті пайдалану деңгейін бағалау барысында сыни ойлауды дамыту қажеттілігі белгіленеді. Жеке бейіндік пәндер негізінде жобалау қызметі арқылы оныншы сынып оқушыларының сыни ойлау дағдыларын дамыту бағдарламасын практикалық іске асыру эксперименттік топ оқушыларының сыни ойлау деңгейін арттыруға мүмкіндік берді. Әдістеме бойынша сыни ойлау көрсеткіштерінің жақсарғаны атап өтілді Ю.Ф. Гущина және Н.В. Смирнова. Бейімделген Л. Старки сынағынан алынған нәтижелер сыни ойлаудың барлық аспектілерінің, әсіресе логикалық қорытындылар мен ақпаратты талдау саласындағы айтарлықтай жақсарғанын көрсетеді. Осы деректердің барлығы Жобалық іс-әрекеттің оқушылардың сыни ойлауының дамуына оң әсер ететіндігін растайды. Икемді дағдыларды дамыту үшін білім беру процесінде жобалық қызметті неғұрлым тиімді пайдалану бойынша жалпы ұсынымдар әзірленді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30

Қалай келтіруге болады

Мұсатіла , Л., Сүтжанов , С., Қасаболат , А., & Байдильдина , А. (2025). Жобалау қызметі арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 113(2), 152–163. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-152-163

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту