Геймификация жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларды дамытудың бір жолы ретінде

Авторлар

  • Жанар Байгожина Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті https://orcid.org/0000-0001-8832-2087
  • Гулжан Гауриева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті https://orcid.org/0000-0003-2742-7947
  • Хадиша Омарова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті https://orcid.org/0009-0001-2092-8979
  • Берик Матаев Павлодарский педагогический университет им. Ә. Марғұлан

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-128-141

Түйінді сөздер:

геймификация, икемді дағдылар, шығармашылық ойлау, жоғары сынып оқушылары, оқу тәсілдері

Аннотация

Бұл зерттеу жұмысы жоғарғы сынып оқушыларының soft skills (жеке құзыреттер) дамуына бағытталған білім беру үдерісін ойын әдістерімен жетілдірудің психологиялық-педагогикалық моделін әзірлеуге және оның тәжірибелік негіздемесіне арналған. Қазіргі мектеп жағдайында коммуникация, ұйымдастырушылық қабілеттер, күйзеліске төзімділік, өзін-өзі бағалау мен топта жұмыс істеу сияқты метапәндік құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін инновациялық тәсілдерді біріктіру қажеттілігі барған сайын айқындалып келеді. Зерттеуде ойын элементтерін қолдану білім алушылардың белсенділігін және мотивациясын арттыратын, сонымен қатар танымдық және тұлғалық дамуын ынталандыратын тиімді әдіс ретінде қарастырылады. Зерттеудің әдіснамалық негізі сандық және сапалық әдістер жиынтығын қамтиды: әдебиеттерге шолу, педагогикалық бақылау, сұхбат, модельдеу және психодиагностикалық тестілеумен қатар жүргізілген педагогикалық эксперимент. Экспериментке екі топ: тәжірибелік және бақылау топтары қатысты, мақсат — білім беру ортасына ойын элементтері енгізілгеннен кейін soft skills даму деңгейіндегі өзгерістерді анықтау.  Нәтижелер тәжірибелік топтағы оқушылардың негізгі жеке құзыреттерінің дамуы бақылау тобымен салыстырғанда едәуір жақсарғанын көрсетті. Коммуникативтік және ұйымдастырушылық қабілеттердің артуы, өзін-өзі бағалаудың дұрысталуы, эмоционалдық тұрақтылықтың жақсаруы байқалды.  Әзірленген геймификация моделі икемділігімен, оқу пәндеріне және оқушылардың жас ерекшеліктеріне бейімделе алуымен, сондай-ақ мұғалімдердің бағалау және қолдау процесіне белсенді қатысуымен ерекшеленеді. Бұл модельді қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары пәндеріне тиімді түрде енгізуге болады.  

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30

Қалай келтіруге болады

Байгожина , Ж., Гауриева, Г., Омарова , Х., & Матаев, Б. (2025). Геймификация жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларды дамытудың бір жолы ретінде. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 113(2), 128–141. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-2-128-141

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту