Бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудағы әлеуметтік интеллектінің рөлі: жүйелі шолу

Авторлар

  • Женисгул Шарипходжаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Амина Амирова Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Раушан Каримова Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Николай Кожахметов Тәжікстан Білім академиясы

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-180-190

Түйінді сөздер:

әлеуметтік интеллект, қарым-қатынас мәдениеті, бастауыш сынып оқушылары, жүйелі шолу, әлеуметтік-эмоционалды оқыту

Аннотация

Зерттеу бастауыш сынып оқушыларында қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудағы әлеуметтік интеллектінің рөліне арналған ғылыми жарияланымдарға жүйелі шолу болып табылады. 2014-2024 жылдар аралығында Scopus дерекқорынан таңдалған 49 мақаланы талдау осы салада қолданылатын негізгі бағыттар мен эмпирикалық тәсілдерді анықтауға мүмкіндік берді. Нәтижелер эмоционалды және коммуникативті құзыреттіліктердің дамуы тұлғааралық қатынастарды жақсартуға, жанжал деңгейін төмендетуге және мектептің жағымды климатын қалыптастыруға ықпал ететіндігін көрсетті. Білім беру процесіне біріктірілген әлеуметтік-эмоционалды оқыту бағдарламалары ең тиімді деп танылды. Шолу сонымен қатар қолданыстағы зерттеулердің әдіснамалық ерекшеліктері мен шектеулерін қарастырады, одан әрі мәдениетаралық және пәнаралық ізденістердің қажеттілігін көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-31

Қалай келтіруге болады

Шарипходжаева , Ж., Амирова , А., Каримова , Р., & Кожахметов , Н. (2025). Бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудағы әлеуметтік интеллектінің рөлі: жүйелі шолу. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 112(1), 180–190. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-180-190

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту