Қазіргі зерттеушілердің еңбектеріндегі педагогикалық көшбасшылық мәселелері мұғалімнің кәсіби дамуының бейресми жолдарын іздеудің негізі ретінде

Авторлар

  • Оксана Акифьева Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
  • Саулеш Муканова Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
  • Валентина Бритвина Мәскеу политехникалық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-218-231

Түйінді сөздер:

мұғалім, оқу-тәрбие процесі, педагогикалық көшбасшылық, позициялық емес көшбасшылық, бейресми көшбасшылық, кәсіби даму

Аннотация

Мақалада позициялық емес көшбасшылыққа баса назар аудара отырып, нұсқаулық көшбасшылығының аспектілері және оның мұғалімнің кәсіби дамуы үшін салдары қарастырылады. Педагогикалық көшбасшылықты ғалымдар тек формальды позициялар арқылы ғана емес, сонымен қатар әріптестердің қолдауы мен ынталандыруы арқылы жүзеге асырылатын оқу-тәрбие процесіне әсер ету процесі ретінде анықтайды. Зерттеулер көрсеткендей, мұғалімнің табысты көшбасшылығы мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық пен тәжірибе алмасуға негізделген, ал оқытудың бейресми түрлері оларға заманауи талаптарға тиімдірек бейімделуге және оқытудың инновациялық әдістерін енгізуге мүмкіндік береді. Мақалада осы әдістерді әлемдік білім беру тәжірибесінде сәтті қолдану мысалдары келтірілген, мұнда мұғалімдер көшбасшылары өздерінің кәсіби өсуінде әріптестеріне қолдау көрсете отырып, өзгерістердің белсенді агенттеріне айналады. Осылайша, позициялық емес көшбасшылық және кәсіби дамудың бейресми жолдары педагогикалық көшбасшылықтың негізгі элементтері ретінде мұғалімдердің білім сапасын арттыруға және кәсіби өсуіне ықпал етеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-31

Қалай келтіруге болады

Акифьева , О., Муканова , С., & Бритвина , В. (2025). Қазіргі зерттеушілердің еңбектеріндегі педагогикалық көшбасшылық мәселелері мұғалімнің кәсіби дамуының бейресми жолдарын іздеудің негізі ретінде. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 112(1), 218–231. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-218-231

Шығарылым

Бөлім

Үздіксіз педагогикалық білім беру