Орта мектеп пен жоғары оқу орындарындағы химия курсы мазмұнының сабақтастық мәселелері
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-139-150Түйінді сөздер:
сабақтастық, химия, білім беру, мектептің жоғары сыныбы, жоғары білімАннотация
Мақалада жалпы білім беретін мектептер мен жоғары оқу орындарындағы химия білімінің өзара байланысының өзекті мәселелері қарастырылған. Жоғары оқу орындарының күтулері мен орта мектеп түлектерінің білімдері арасындағы сәйкессіздік контекстке енгізіліп, білім беру бағдарламаларының табысты сабақтастығына кедергі келтіретін негізгі мәселелер анықталды. Мектептегі химия курсының мазмұнының қазіргі жағдайы және жоғары оқу орындарының осы пән бойынша дайындық деңгейіне қойылатын талаптары талданады. Авторлар жоғары оқу орындарының талаптары мен химия саласындағы орта мектеп түлектерінің дайындық деңгейі арасындағы қайшылықтарды анықтай отырып, білім беру бағдарламаларындағы қазіргі жағдайды талдады. Мақалада оқытудың сабақтастығына әсер ететін негізгі факторлар, мысалы, оқу бағдарламаларындағы, оқыту әдістемесіндегі және бағалау критерийлеріндегі айырмашылықтар егжей-тегжейлі қарастырылған. Сондай-ақ авторлар сабақтастықты қамтамасыз етудің қолданыстағы әдістері мен тетіктеріне шолу жасайды және олардың тиімділігін бағалайды. Мақалада білім беру бағдарламаларының үйлесімділігін арттырудағы мұғалімдердің, оқу орындарының және студенттердің рөлі атап өтіледі, сондай-ақ осы мәселелерді шешу бойынша нақты ұсыныстар берілген. Мақалада сонымен қатар сабақтастықты қамтамасыз етудің қолданыстағы тетіктеріне және олардың тиімділігіне шолу жасалады. Зерттеу негізінде білім беру деңгейлері арасындағы үйлестіруді жақсарту бойынша нақты ұсыныстар ұсынылады. Бұл мәселелерді шешуде мұғалімдердің, білім беру органдарының және университеттердің рөлі ерекше көрсетілген. Қорытындылай келе, химия саласындағы болашақ мамандарды сапалы дайындауды қамтамасыз ету үшін оқу үдерісіне барлық қатысушылардың бірлескен күш-жігерінің маңыздылығы атап өтілді.
ҚАЗ
РУС
ENG