Орта мектептегі ағылшын тілі банк ресурстарын PISA оқу дағдыларының критерийлері бойынша талдау

Авторлар

  • Айнур Дукенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Гульнар Исмагулова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-1-62-71

Түйінді сөздер:

оқу дағдылары, PISA жиектемесі, когнитивтік үдерістер, талдау

Аннотация

Бұл зерттеу PISA-да көрсетілген оқу дағдыларын бағалау критерийлері негізінде орта мектептердегі ағылшын ресурстарын талдауға бағытталған. Когнитивті үдерістерге баса назар аудара отырып, осы ресурстардың PISA стандарттарына сәйкестігі туралы түсінік береді.материалдар тиімді білім беру стратегияларын әзірлеу үшін қажет жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын қаншалықты қолдайды немесе кедергі келтіреді. Қазақстанның 21 орта мектебінде мұғалімдер құрған ресурстар банкінің материалдарын зерттеу үшін құжаттарды талдау пайдаланылды. Тапсырмалар мен мәтіндер PISA жиектемесінде сипатталған мәтін форматтары, жанрлар және когнитивті оқу процестері бойынша талданды. Зерттеу нәтижелері ең көп қолданылатын мәтіндік формат бірыңғай мәтін екенін көрсетеді, баяндау және түсіндірме мәтіндер басым. Сонымен қатар, тапсырмалардың көпшілігі бірінші кезекте ақпаратты түсінуге және түсіндіруге бағытталған. Жалпы, орта мектептегі ағылшын тілі ресурстарының банкі оқу дағдылары бойынша PISA критерийлеріне толық сәйкес келмейді. Демек, PISA-ның танымдық салаларына сәйкес келетін оқу тапсырмалары мен мәтіндерді әзірлеу үшін мұғалімдерге қосымша дайындық жүргізу ұсынылады.

Биография автора

Гульнар Исмагулова, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Филология ғылымдарының кандидаты, шетел филологиясы кафедрасының профессоры, Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-31

Қалай келтіруге болады

Дукенова, А., & Исмагулова, Г. (2025). Орта мектептегі ағылшын тілі банк ресурстарын PISA оқу дағдыларының критерийлері бойынша талдау. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 112(1), 61–70. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-1-62-71

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі