Бастауыш мектепте функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-89-99Түйінді сөздер:
функционалдық сауаттылық, өмірде білім мен дағдыларды қолдана білу, бастауыш сынып оқушылары, оқу сауаттылығы, мета-пәндік нәтижелер, мәтіндерді өз мақсаттарына жету үшін пайдалану, жаһандық құзыреттілік және шығармашылық ойлауАннотация
Бүгінгі таңда жалпы білім беретін мектептердің алдында балаларды нақты өмірге дайындау міндеті тұр, сондықтан функционалдық сауаттылыққа тікелей байланысты мінез-құлықтың негізгі сапасы ретінде бастауыш сынып оқушыларының ойлауының тәуелсіздігін дамытуға ерекше назар аударылады. Әрине, заманауи мектептегі білім берудің педагогикалық дизайны тиімді білім беру ортасын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Оқушылардың әртүрлілігін және олардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқуға деген қызығушылықты арттыратын, сыни ойлау мен шығармашылықты дамытатын білім беру бағдарламаларын құру маңызды. Оңтайлы нәтижеге қол жеткізу үшін заманауи технологиялар мен оқыту әдістерін қолдану да маңызды. Функционалдық сауаттылықтың базалық дағдыларын қалыптастыру адаптивті, дамытушылық және білім беру функцияларын іске асыруды қамтамасыз ете отырып, мектеп қоғамдастығының қауіпсіздігінің негізі болып табылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мен технологиялық тәуелсіздікті арттыру арасында байланыс бар екенін атап өтуге болады. Мақалада бастауыш сынып мұғалімдеріне мүмкін проблемаларды анықтауға және бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудағы қиындықтарды жеңуге көмектесетін сұрақтар шеңбері қарастырылады. Функционалдық сауаттылықтың бөлігі ретінде ойлаудың тәуелсіздігін дамытуға тікелей байланысты білім беру жағдайлары сипатталған.