Қазақстандағы білім берудің көшбасшылық модельдерін зерттеу
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-47-55Түйінді сөздер:
білім беру көшбасшылығы, мектеп директорлары, көшбасшылар, кәсіби даму, орта білімАннотация
Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы көшбасшылар арасында жиі қолданылатын көшбасшылық стильдерін анықтау және мектеп көшбасшылығы бойынша заманауи тәсілдерге қатысты мәліметтерді қамтитын әдеби шолу ұсыну. Зерттеудің негізгі бағыты – Қазақстандағы мектеп көшбасшылығы және ондағы қолданылатын тәсілдер. Қазақстандағы көшбасшылық білім беру – елдің білім беру саласындағы ең перспективалы жаңа бағыттардың бірі. Зерттеу Қазақстандағы мектеп көшбасшылығы белгілі бір стильге сай келмейтінін мойындағанымен, оны трансформациялық деп сипаттауға болатынын ұсынады. Бұл зерттеулердің шолу нәтижесінде оқырмандар тақырып бойынша қазіргі білім деңгейін жақсы түсініп, әрі қарай зерттеу қажет бағыттарды анықтай алады. Қазақстандағы білім беру көшбасшылығы бойынша ақпараттық вакуум бар сияқты. Қазақстан мектептерінің директорлары көшбасшылық стильдерінің әртүрлі түрлерін қолданады, және бұл зерттеу көшбасшылық стильдерін жүйелі әдеби шолу арқылы зерттейді. Біздің зерттеуіміз көшбасшылықтың типтік стильдерін анықтауға және олардың аймақтық және халықаралық білім беру мақсаттары мен стандарттарымен байланысын талдауға бағытталған. Бұл тәсіл ақпараттық вакуумды толтырып, Қазақстандағы мектеп көшбасшылығына арналған күшті және қолданбалы негіз құруға көмектесуге бағытталған.