Қазақстандағы білім берудің көшбасшылық модельдерін зерттеу

Авторлар

  • Гүлжанар Жұмажанова Шәкәрім атындағы Семей университеті https://orcid.org/0000-0001-5934-9766
  • Карылгаш Кажимова М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті https://orcid.org/0000-0002-7099-0658
  • Ольга Бабенко М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
  • Камила Бисекова М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті https://orcid.org/0009-0008-4325-5421

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-47-55

Түйінді сөздер:

білім беру көшбасшылығы, мектеп директорлары, көшбасшылар, кәсіби даму, орта білім

Аннотация

Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы көшбасшылар арасында жиі қолданылатын көшбасшылық стильдерін анықтау және мектеп көшбасшылығы бойынша заманауи тәсілдерге қатысты мәліметтерді қамтитын әдеби шолу ұсыну. Зерттеудің негізгі бағыты – Қазақстандағы мектеп көшбасшылығы және ондағы қолданылатын тәсілдер. Қазақстандағы көшбасшылық білім беру – елдің білім беру саласындағы ең перспективалы жаңа бағыттардың бірі. Зерттеу Қазақстандағы мектеп көшбасшылығы белгілі бір стильге сай келмейтінін мойындағанымен, оны трансформациялық деп сипаттауға болатынын ұсынады. Бұл зерттеулердің шолу нәтижесінде оқырмандар тақырып бойынша қазіргі білім деңгейін жақсы түсініп, әрі қарай зерттеу қажет бағыттарды анықтай алады. Қазақстандағы білім беру көшбасшылығы бойынша ақпараттық вакуум бар сияқты. Қазақстан мектептерінің директорлары көшбасшылық стильдерінің әртүрлі түрлерін қолданады, және бұл зерттеу көшбасшылық стильдерін жүйелі әдеби шолу арқылы зерттейді. Біздің зерттеуіміз көшбасшылықтың типтік стильдерін анықтауға және олардың аймақтық және халықаралық білім беру мақсаттары мен стандарттарымен байланысын талдауға бағытталған. Бұл тәсіл ақпараттық вакуумды толтырып, Қазақстандағы мектеп көшбасшылығына арналған күшті және қолданбалы негіз құруға көмектесуге бағытталған.

Авторлардың өмірбаяны

Гүлжанар Жұмажанова , Шәкәрім атындағы Семей университеті

 

Психология кафедрасының меңгеругісі, психология ғылымдарының кандидаты, доцент

Карылгаш Кажимова , М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Мәдениет және өнер факультетінің деканы, PhD

Камила Бисекова , М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

оқытушы

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Қалай келтіруге болады

Жұмажанова , Г., Кажимова , К., Бабенко , О., & Бисекова , К. (2024). Қазақстандағы білім берудің көшбасшылық модельдерін зерттеу. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 111(4), 47–55. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-47-55

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру