Білім берудегі мүдделі тараптардың медиа сауаттылық туралы түсініктері: бір мектептің кейс стади әдісі негізіндегі зерттеуі

Авторлар

  • Айгүл Елеусіз Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-21-32

Түйінді сөздер:

медиа сауаттылық, цифрлық құралдар, сыни ойлау, этикалық жауапкершілік, ағылшын тілі мұғалімдері, институционалдық этика, цифрлық сауаттылық

Аннотация

Зерттеу Қазақстанның оңтүстігінде орналасқан мектептердің біріндегі негізгі мүдделі тараптардың, атап айтқанда, ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытатын мұғалімдер мен мектеп директорларының медиа сауаттылықты қабылдаулары мен түсініктерін зерттейді. Бұл мектеп таңдау арқылы іріктелген, мемлекеттік қаржыландырылатын интернаттық мекеме болып табылады және 305 дарынды оқушыны халықаралық стандарттарға және Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес келетін оқу бағдарламасымен оқытады. Директормен жүргізілген жартылай құрылымдалған сұхбаттар мен мұғалімдермен өткізілген фокус-топтық сұхбаттар арқылы зерттеу цифрлық құралдардың оқушылардың медианы сыни тұрғыда бағалауын дамыту және оқу процесін жақсарту үшін қалай қолданылатынын қарастырады. Мұғалімдер медиа сауаттылықты сыни ойлауды дамыту және оқушылардың белсенділігін арттыру құралы ретінде қабылдаса, мектеп директоры оны кәсіби этика және мектептің беделі тұрғысынан қарастырады. Бұл айырмашылық оқыту тәжірибесі мен мекеме басқаруындағы басымдықтардың ерекшелігін көрсетеді. Зерттеу барысында сенімді және сенімсіз ақпаратты ажыратудағы қиындықтар анықталды. Алынған нәтижелер білім беру жүйесіне медиа сауаттылықты енгізу туралы пікірталастарға өз үлесін қосып, цифрлық оқыту контекстінде педагогика мен этикалық стандарттарды жетілдіруге бағытталған стратегияларды ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Қалай келтіруге болады

Елеусіз, А. (2024). Білім берудегі мүдделі тараптардың медиа сауаттылық туралы түсініктері: бір мектептің кейс стади әдісі негізіндегі зерттеуі. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 111(4), 21–32. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-21-32

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру