Оқу материалдарының тиімділігін талдау: терминдердің оқушылардың жасына және тілдік дамуына сәйкестігін зерттеу
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-33-46Түйінді сөздер:
терминология, ұғымдық-терминологиялық аппарат, мектеп оқулықтары, жаратылыстану-математикалық пәндер, сауалнама, статистикалық талдауАннотация
Зерттеудің өзектілігі жаратылыстану-математикалық бағыттағы мектеп оқулықтарының сапасын жақсарту қажеттілігіне байланысты. Қазіргі оқулықтарда терминдердің түсініксіз анықтамалары жиі кездеседі, бұл оларды оқушылардың түсінуін қиындатады және оқу процесіне теріс әсер етеді. Мектеп оқулықтарындағы тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратты жүйелеу және стандарттау мәселесі жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында ерекше өзекті болды. Зерттеудің мақсаты оқулықтардағы терминдердің оқушылардың жас және тіл талаптарына сәйкестігін бағалау және терминологияны қолданумен байланысты негізгі мәселелер мен заңдылықтарды анықтау болып табылады. Мақалада жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтар арасында сауалнама нәтижелері ұсынылған, жиналған деректерге статистикалық талдау жүргізілген және оқулықтардағы терминологияны жүйелеу мен біріздендіруді жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленген. Зерттеу мұғалімдер арасында жүргізілген сауалнама деректерінің корреляциялық және кластерлік талдауын қамтиды. Оқулықтардағы терминология мәселелерін анықтауға, әртүрлі сұрақтарға жауаптар арасындағы байланысты түсінуге және ұқсас қабылдаулары бар топтарды анықтауға баса назар аударылады.