Қосымша білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің рухани құндылықтарды қабылдауы және олардың ықпалы

Авторлар

  • Айнұр Уалиханова М.О.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
  • Адлет Кариев Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Даулетхан Болысбаев М.О.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
  • Назым Кулмышева Шәкәрім университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-98-106

Түйінді сөздер:

рухани құндылық, қосымша білім беру ұйымы, академиялық үлгерім, қарым-қатынас

Аннотация

Мақалада рухани құндылықтардың қосымша білім беру ұйымдарына тигізетін әсері зерттеледі, атап айтқанда, олардың тәрбиеленушілердің академиялық үлгеріміне, қарым-қатынас жасау дағдыларына және қосымша білім беру ұйымдарындағы жалпы атмосфераны қабылдауына ықпалы қарастырылады. Зерттеуге 5-6 сыныптан 50 тәрбиеленуші қатысты, олардың орташа жасы 10,6 құрады. Зерттеу құралы ретінде авторлық сауалнама қолданылды. Сауалнама Ликерт шкаласы негізінде құрастырылды. Нәтижелер көрсеткендей, рухани құндылықтарды маңызды деп санайтын тәрбиеленушілердің қарым-қатынас жасау дағдылары мен оқу мотивациясы жоғары болады, алайда кейбір жағдайларда рухани құндылықтарды талқылау ұйым атмосферасын қабылдауға кері әсер етуі мүмкін екендігі анықталды. Зерттеу нәтижелері рухани құндылықтардың білім беру процесіндегі рөлін тереңірек түсінуге және олардың қосымша білім беру ұйымдарындағы тәрбиеленушілердің дамуына тигізетін көпқырлы әсерін бағалауға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Қалай келтіруге болады

Уалиханова , А., Кариев, А., Болысбаев , Д., & Кулмышева , Н. (2024). Қосымша білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің рухани құндылықтарды қабылдауы және олардың ықпалы. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 110(3), 98–106. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-98-106

Шығарылым

Бөлім

Тәрбие және тұлғаны дамыту