Мектепте физика пәнін оқуды қарқындату үшін когнитивті компьютерлік технологияларды қолдану әдістемесі

Авторлар

  • Асемгуль Кисабекова Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Петер Эндерс Вилдау қолданбалы ғылымдар техникалық университеті https://orcid.org/0000-0001-7499-3058
  • Куляш Нурумжанова Торайғыров университеті https://orcid.org/0000-0001-7071-412X
  • Ефим Ткалич Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті https://orcid.org/0009-0001-5290-0137

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-137-150

Түйінді сөздер:

сандық ойын технологиялары, Minecraft платформасы: Education Edition, когнитивизм, конструктивизм, дидактикалық мазмұн, дидактикалық ресурс, оқу процесін күшейту

Аннотация

Мақалада педагогикалық университетте физика бойынша оқу процесін қарқындатудың дидактикалық ресурсы ретінде когнитивті компьютерлік технологияларды қолданудың тиімділігін зерттеу нәтижелері келтірілген. Зерттеу мақсаты: атом және ядролық физика курсы бойынша таңдалған тақырыптарды зерттеу мысалында педагогикалық университетте физиканы оқу процесін күшейту үшін Minecraft: Education Edition ойын платформасын әзірлеу, қолдану және тиімділігін бағалау. Мақалада мектеп пен ЖОО педагогтарының, сондай-ақ оқушылардың сауалнамасы мен сауалнамасы негізінде аймақтық мектеп білім беру жүйесінде ойын компьютерлік әдістерін қолдану тәжірибесі мен проблеманың жай-күйін эмпирикалық зерттеу нәтижелері келтірілген. Когнитивті дидактика форматындағы ойын цифрлық технологияларының академиялық нәтижелерге әсер ету деңгейі мен өзектілігі, студенттердің жаратылыстану циклі пәндері бойынша оқуға деген қызығушылығы мен уәждемесі бағаланды. Minecraft: Education Edition ойын платформасында әзірленген оқыту технологиясын сынақтан өткізу нәтижесінде оны болашақ физика мұғалімдерін даярлаудың білім беру процесінде қолданудың тиімділігі тексерілді. Зерттеу нәтижелері Атом және ядролық физика курсы бойынша таңдалған тақырыптарды зерттеу үшін "Minecraft:Education Edition" ойын платформасын қолдану технологиясының мысалында келтірілген. Мақалада мақсаттар мен міндеттер, оқытудың психологиялық заңдылықтарына сәйкес келетін когнитивті технология алгоритмі, сондай – ақ компьютерлік платформа форматында конструктивистік тапсырмаларды орындау кезінде Оқыту нәтижелері ретінде қалыптасқан қатты, жұмсақ және мета-дағдылар жүйесі көрсетілген. Зерттеу нәтижелері компьютерлік ойын платформаларын қолдану негізінде оқу процесін күшейту үшін әдіскер ғалымдар мен педагогикалық университеттердің оқытушылары үшін өзекті және пайдалы.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Қалай келтіруге болады

Кисабекова , А., Эндерс , П., Нурумжанова, К., & Ткалич, Е. (2024). Мектепте физика пәнін оқуды қарқындату үшін когнитивті компьютерлік технологияларды қолдану әдістемесі. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 111(4), 137–150. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-137-150

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі