Әдістемелік жұмысты жетілдіру негізінде функционалдық сауаттылықты дамыту тәжірибесі және оқу-әдістемелік қамтамасыз ету
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-115-126Түйінді сөздер:
функционалдық сауаттылық, кешенді-контент, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, дағдылар мен құзыреттерАннотация
Мақалада оқу-әдістемелік қамтамасыз етудің әдістемелік жұмысын жетілдіру негізінде функционалдық сауаттылықты дамыту тәжірибесі ұсынылған. Авторлар атап өткендей, функционалдық сауаттылық-бұл заманауи білім берудің маңызды негізгі элементі болып табылатын, тұлғаның қоғамға табысты әлеуметтенуіне және интеграциясына ықпал ететін күрделі, көпжақты, ұзақ процесс. Мақалада білім беру жүйелерінен дәстүрлі тәсілдерді қайта қарау және күнделікті өмірдің міндеттерін шешуге және болашаққа сәтті бейімделуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған инновациялық әдістерді енгізу қажеттілігіне баса назар аударылады. Зерттеу материалдары ретінде 2022-2024 жылдар аралығында Бесқарағай, Абай, Аягөз және Көкпекті аудандарының, Семей қаласының, Абай және Көкпекті аудандарының орта білім беру мектептері базасында «тілдік цикл пәндері бойынша сабақтарда орта мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» теориялық идеялары мен ғылыми – әдістемелік семинарларды тәжірибелік сынақтан өткізу материалдары, ғылыми отандық әдебиеттерге заманауи шолу жасалды басқа білім беру мекемелері және біліктілікті арттырудың 2 курсын өткізу. Мақаланың соңында функционалдық сауаттылықты дамыту үшін заманауи тәсілдер мен оларға сәйкес интерактивті әдістердің өзектілігін растайтын қорытынды жасалды.