Орта білім берудегі педагогтің бәсекеге қабілеттілігін дамытудағы әлеуметтік серіктестіктің мәні
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-248-258Түйінді сөздер:
орта білім берудегі педагогтің бәсекеге қабілеттілігі, әлеуметтік серіктестік, білім беруді бағалау, тәжірибелік тәжірибе, технологиялық біліктілікАннотация
Бұл мақалада әлеуметтік серіктестік арқылы орта білім берудегі педагогтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға байланысты көп қырлы қиындықтар қарастырылған. Ол орта білім берудегі мұғалімдерді оқыту мен дамытуды жақсарту үшін әлеуметтік серіктестіктерді білім беру жүйесіне интеграциялаудың өсіп келе жатқан маңыздылығын көрсете отырып, мұғалімдерді оқытудың заманауи ландшафтын зерттеуден басталады. Кіріспеде білім деңгейі, практикалық тәжірибе, дағдылар, мүдделі тараптардың кері байланысы және технологиялық біліктілік сияқты әртүрлі кіріс факторларын теңестірудің маңыздылығы көрсетілген. Әдістемелік бөлім құзыреттілік сынақтарын, өнімділікті бағалауды, кері байланыс сауалнамасын, практикалық тапсырмаларды және цифрлық сауаттылықты бағалауды қоса алғанда, бағалау әдістерінің ауқымын пайдалана отырып, орта білім берудегі мұғалімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың кешенді тәсілін ұсынады. Дөңгелек диаграммалар арқылы деректерді талдау арқылы зерттеу педагогтің бәсекеге қабілеттілігіне бағалау әдісінің пропорционалды әсерінің көрнекі көрінісін ұсынады. Пікірталас орта білім берудегі педагогтерді оқытуға білім беру және тәжірибелік құрамдастарды біріктіруде теңгерімді тәсіл қажеттігін атап көрсете отырып, осы тұжырымдардың салдарын тереңдете түседі. Ол бағалау әдістерін стандарттау мәселелерін және технологиялық біліктіліктің маңызды рөлін қарастырады. Зерттеу үздіксіз жетілдіруді қолдау үшін кеңейтілген әлеуметтік серіктестіктерді жақтайды. Қорытындылай келе, мақалада бәсекеге қабілетті орта білім берудегі педагогтерді дамыту үшін әлеуметтік серіктестікті тиімді жүзеге асыру және әртараптандырылған бағалау тәсілі маңызды екендігі айтылған.
Әдістемелік бөлім құзыреттілік сынақтарын, өнімділікті бағалауды, кері байланыс сауалнамасын, практикалық тапсырмаларды және цифрлық сауаттылықты бағалауды қоса алғанда, бағалау әдістерінің ауқымын пайдалана отырып, мұғалімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың кешенді тәсілін ұсынады. Дөңгелек диаграммалар арқылы деректерді талдау арқылы зерттеу педагогтің бәсекеге қабілеттілігіне бағалау әдісінің пропорционалды әсерінің көрнекі көрінісін ұсынады.
Пікірталас педагогтерді оқытуға білім беру және тәжірибелік құрамдастарды біріктіруде теңгерімді тәсіл қажеттігін атап көрсете отырып, осы тұжырымдардың салдарын тереңдете түседі. Ол бағалау әдістерін стандарттау мәселелерін және технологиялық біліктіліктің маңызды рөлін қарастырады. Зерттеу үздіксіз жетілдіруді қолдау үшін кеңейтілген әлеуметтік серіктестіктерді жақтайды.
Қорытындылай келе, мақалада бәсекеге қабілетті болашақ педагогтарды дамыту үшін әлеуметтік серіктестікті тиімді жүзеге асыру және әртараптандырылған бағалау тәсілі маңызды екендігі айтылған.