Бастауыш сынып оқушыларының STEAM-ойлауын қалыптастыру барысында 2D және 3D модельдеу технологияларын пайдаланудың тиімділігі
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-167-180Түйінді сөздер:
STEAM, пәнаралық байланыс, конструкторлық-техникалық ойлау, когнитивті қабілеттер, бастауыш сынып оқушылары, модельдеу технологиясыАннотация
Мақала 2D және 3D модельдеуді қолдану процесінде орта мектеп оқушыларының STEAM ойлауының қалыптасуын зерттеуге арналған. Жұмыстың мақсаты 2D және 3D модельдеу технологияларын қолдану процесінде бастауыш сынып оқушыларында STEAM-ойлаудың қалыптасу деңгейін зерттеу. Зерттеуде бақылау, сауалнама, сұхбат және құжаттарды талдау әдістері қолданылды. Бақылау әдісі оқушылардың мінез-құлқындағы, тапсырмаларды орындаудағы белсенділігі мен шығармашылығындағы өзгерістерді тіркеді. Зерттеу де бақылау, сауалнама, сұхбат және құжаттарды талдау әдістері қолданылды. Бақылау әдісі оқушылардың мінез-құлқындағы өзгерістерді, олардың қатысуын және тапсырмаларды орындауға шығармашылық көзқарасын анықтауға мүмкіндік берді. Сауалнама STEAM ойлауының негізгі аспектілерін қамтыды, тапсырмаларға деген қызығушылық пен мәселелерді шешуге деген сенімділіктің сандық деректерін берді. Сұхбат оқушылардың жеке сезімдері мен модельдеу процестерін қабылдауы туралы түсінік берді. Құжаттарды талдау әдісі оқу материалдары мен орындалған жұмыстарды сараптауды қамтыды, бұл STEAM дағдыларының қайсысы көбірек дамып жатқанын анықтауға көмектесті. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, 2D және 3D модельдеуді қолдану жас оқушылардың STEAM пәндеріне деген қызығушылығын едәуір арттырды, мәселелерді шешуге деген сенімділікті арттырды, пәнаралық байланыстарды түсінуді жақсартты және шығармашылық ойлауды ынталандырды. Нәтижелер бастауыш сынып оқушыларының STEAM құзыреттілігін тиімді дамыту үшін осы технологияларды білім беру тәжірибесіне енгізудің маңыздылығын көрсетеді.