Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық сүйемелдеу

Авторлар

  • Жасұлан Карибаев Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Акбота Аутаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Адлет Кариев Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-215-224

Түйінді сөздер:

инклюзивті білім беру, психологиялық сүйемелдеу, ерекше білім беру қажеттіліктері, мұғалімдердің қолдауы, ата-аналардың ынтымақтастығы, жеке көзқарас, ресурстық қолдау

Аннотация

Бұл мақала инклюзивті сыныптарда сәтті психологиялық қолдау факторларын анықтауға бағытталған кешенді зерттеу болып табылады. Сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, мақала мұғалімдердің қанағаттану деңгейін, қолдау жүйесінің тиімділігін және қосымша ресурстарға деген қажеттілікті талдайды. Сонымен қатар, зерттеу ынтымақтастықтың, жеке көзқарастың және ресурстардың қолжетімділігінің рөлдерін анықтайтын сұхбаттар мен бақылауларды қамтиды. Мақаланың қорытындысы педагогтардың, психологтардың және ата-аналардың сапалы нәтижелерімен расталады, ал нәтижелерді талқылау инклюзивті білім беру саласындағы жетекші ғалымдардың жұмыстарымен салыстырылады. Анықталған факторлардың негізінде психологиялық сүйемелдеу жүйесін жақсарту, оның ішінде жеке жоспарларды әзірлеу, кәсіби қолдаудың қолжетімділігін арттыру және коммуникациялық дағдыларды дамыту үшін практикалық ұсынымдар әзірленді. Бұл мақала инклюзивті білім беру саласына маңызды ғылыми тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасайды, психологиялық сүйемелдеудің сәтті стратегияларын түсінуге көмектеседі және осы саладағы қосымша зерттеулерге негіз бола алады.

Мақаланың қорытындысы педагогтардың, психологтардың және ата-аналардың сапалы нәтижелерімен расталады, ал нәтижелерді талқылау инклюзивті білім беру саласындағы жетекші ғалымдардың жұмыстарымен салыстырылады. Анықталған факторлардың негізінде психологиялық сүйемелдеу жүйесін жақсарту, оның ішінде жеке жоспарларды әзірлеу, кәсіби қолдаудың қолжетімділігін арттыру және коммуникациялық дағдыларды дамыту үшін практикалық ұсынымдар әзірленді.

Бұл мақала инклюзивті білім беру саласына маңызды ғылыми тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасайды, психологиялық сүйемелдеудің сәтті стратегияларын түсінуге көмектеседі және осы саладағы қосымша зерттеулерге негіз бола алады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Қалай келтіруге болады

Карибаев , Ж., Аутаева , А., & Кариев, А. (2024). Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық сүйемелдеу. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 111(4), 215–224. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-215-224

Шығарылым

Бөлім

Арнайы және инклюзивті білім беру