Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық сүйемелдеу
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-215-224Түйінді сөздер:
инклюзивті білім беру, психологиялық сүйемелдеу, ерекше білім беру қажеттіліктері, мұғалімдердің қолдауы, ата-аналардың ынтымақтастығы, жеке көзқарас, ресурстық қолдауАннотация
Бұл мақала инклюзивті сыныптарда сәтті психологиялық қолдау факторларын анықтауға бағытталған кешенді зерттеу болып табылады. Сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, мақала мұғалімдердің қанағаттану деңгейін, қолдау жүйесінің тиімділігін және қосымша ресурстарға деген қажеттілікті талдайды. Сонымен қатар, зерттеу ынтымақтастықтың, жеке көзқарастың және ресурстардың қолжетімділігінің рөлдерін анықтайтын сұхбаттар мен бақылауларды қамтиды. Мақаланың қорытындысы педагогтардың, психологтардың және ата-аналардың сапалы нәтижелерімен расталады, ал нәтижелерді талқылау инклюзивті білім беру саласындағы жетекші ғалымдардың жұмыстарымен салыстырылады. Анықталған факторлардың негізінде психологиялық сүйемелдеу жүйесін жақсарту, оның ішінде жеке жоспарларды әзірлеу, кәсіби қолдаудың қолжетімділігін арттыру және коммуникациялық дағдыларды дамыту үшін практикалық ұсынымдар әзірленді. Бұл мақала инклюзивті білім беру саласына маңызды ғылыми тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасайды, психологиялық сүйемелдеудің сәтті стратегияларын түсінуге көмектеседі және осы саладағы қосымша зерттеулерге негіз бола алады.
Мақаланың қорытындысы педагогтардың, психологтардың және ата-аналардың сапалы нәтижелерімен расталады, ал нәтижелерді талқылау инклюзивті білім беру саласындағы жетекші ғалымдардың жұмыстарымен салыстырылады. Анықталған факторлардың негізінде психологиялық сүйемелдеу жүйесін жақсарту, оның ішінде жеке жоспарларды әзірлеу, кәсіби қолдаудың қолжетімділігін арттыру және коммуникациялық дағдыларды дамыту үшін практикалық ұсынымдар әзірленді.
Бұл мақала инклюзивті білім беру саласына маңызды ғылыми тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасайды, психологиялық сүйемелдеудің сәтті стратегияларын түсінуге көмектеседі және осы саладағы қосымша зерттеулерге негіз бола алады.