Бастауыш сынып оқушыларының графомоторлық дағдыларын дамыту

Авторлар

  • Анар Қарымсақова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Гульмира Абильдинова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Алия Айтымова М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
  • Анастасия Петрова М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-47-60

Түйінді сөздер:

графомоторлық дағдылар, әдістеме, ұсақ моторика, бастауыш сыныптар, оқыту

Аннотация

Зерттеудің өзектілігі мектеп оқушыларына үздіксіз технологиялық білім берудің заманауи жағдайында графомоторлық дағдыларды дамытуды анықтауға бағытталған. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың проблемаларын анықтау мақсатында графомоторлық дағдылардың даму деңгейінің кешенді диагностикасы жүргізілді, ол графомоторлық дағдылардың дамуының жеткіліксіз деңгейін көрсетті. Эксперименттік топтағы бастауыш сынып оқушыларының жазу кезінде қол және көз қимылдарын үйлестіру дұрыс дамымаған, балалар толық бейнені көрмейді және белгіленген шектен шығады; Болашақта бұл тек орыс тілі сабақтарында ғана емес, басқа оқу пәндерінде де елеулі проблемаларға әкелуі мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Қалай келтіруге болады

Қарымсақова , А., Абильдинова , Г., Айтымова , А., & Петрова , А. (2024). Бастауыш сынып оқушыларының графомоторлық дағдыларын дамыту. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 110(3), 47–60. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-47-60

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі