Бастауыш сынып оқушыларының графомоторлық дағдыларын дамыту
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-47-60Түйінді сөздер:
графомоторлық дағдылар, әдістеме, ұсақ моторика, бастауыш сыныптар, оқытуАннотация
Зерттеудің өзектілігі мектеп оқушыларына үздіксіз технологиялық білім берудің заманауи жағдайында графомоторлық дағдыларды дамытуды анықтауға бағытталған. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың проблемаларын анықтау мақсатында графомоторлық дағдылардың даму деңгейінің кешенді диагностикасы жүргізілді, ол графомоторлық дағдылардың дамуының жеткіліксіз деңгейін көрсетті. Эксперименттік топтағы бастауыш сынып оқушыларының жазу кезінде қол және көз қимылдарын үйлестіру дұрыс дамымаған, балалар толық бейнені көрмейді және белгіленген шектен шығады; Болашақта бұл тек орыс тілі сабақтарында ғана емес, басқа оқу пәндерінде де елеулі проблемаларға әкелуі мүмкін.