Мектеп оқушыларының метатанымдық қабілеттерін дамытуға мұғалімдерді даярлау бағдарламаларының әсері

Авторлар

  • Анар Попандопуло «Торайғыров университеті» КЕАҚ
  • Сауле Ксембаева «Торайғыров университеті» КЕАҚ
  • Назгуль Кударова Астана халықаралық университеті
  • Самал Антикеева "Торайғыров университеті" КЕАҚ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-162-172

Түйінді сөздер:

метатану, метакогнициялар, метакогнитивтік тәсіл, метакогнитивтік қабілеттер, метакогнитивтік дағдылар

Аннотация

Үнемі өзгеріп отыратын білім беру парадигмасы жағдайында қазақстандық білім білім беру жүйесін жаңартуға бағытталған өзгерістер үдерісінен өтуде. Белсенді оқыту, ынтымақтастық, оқытудың сараланған тәсілі, пәнаралық интеграция және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қағидаттарын ескере отырып, Қазақстан мектеп оқушыларының 21 ғасырда табысты бейімделуі үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамытуға ұмтылуда. Оқуын үнемі жоспарлап, бақылап, бағалайтын студенттер жоғары оқу жетістіктерін көрсетеді. Бұл дағдылар тиімді оқу үшін құнды болғанымен, олар сирек оқытылады. Сонымен қатар, мұғалімдер жаңартылған білім беру жағдайында метатанымдық қабілеттерді дамыту бағытында кәсіби дамуды сирек алады. Бұл салыстырмалы зерттеу авторлық бағдарлама бойынша мұғалімдер тобы арасында өткізілген біліктілікті арттыру курстары негізінде студенттердің метатанымдық қабілеттерін дамытуға педагогикалық оқытуды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің ықпалын зерттеді. Оқыту нәтижесінде екі топ та білім алушылардың оқуға деген қажеттіліктерін жақсы сезіне бастағанын және өздерін білім алушы ретінде сезіне бастағанын хабарлады. Метакогнитивтік қабілеттердің және метакогнитивтік дағдылардың артықшылықтары білім алушыларға белгілі; біз педагогтерге ықпалы мен оның оқытушылық практикадағы мәні де елеулі болуы мүмкін деп ойлаймыз.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Қалай келтіруге болады

Попандопуло, А., Ксембаева , С., Кударова , Н., & Антикеева , С. (2024). Мектеп оқушыларының метатанымдық қабілеттерін дамытуға мұғалімдерді даярлау бағдарламаларының әсері. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 110(3), 162–172. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-162-172

Шығарылым

Бөлім

Үздіксіз педагогикалық білім беру