Жаңа педагогикалық технологияға көшу: оқытудың ұжымдық тәсілі заманауи міндеттерді шешудің кілті ретінде
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-61-73Түйінді сөздер:
педагогикалық технология, білім дағдарысы, сынып-сабақ жүйесі, оқытудың ұжымдық әдісі, ұжымдық сабақтар, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың принциптеріАннотация
Зерттеудің мақсаты – сыныптық жүйенің жетілмегендігінен туындаған қазіргі білім беру дағдарысын негіздеу және постиндустриалды қоғам талаптарына жауап беретін принциптерге негізделген жаңа педагогикалық технологияны ұсыну. Негізгі қорытындылар: сыныптық жүйе постиндустриалды қоғам талаптарына сай емес, жаңа педагогикалық технология заманауи білім берудің көптеген мәселелерін шешуге мүмкіндік береді және өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі дамытуға қабілетті студенттерді сапалы дайындауды қамтамасыз етеді. тез өзгеретін әлемде жүзеге асыру және жаңа педагогикалық технология қағидаттарына негізделген ұжымдық сыныптар постиндустриалды қоғамда білім беруді дамытудың перспективалық бағыты болып табылады. Негізгі зерттеу әдістері ретінде әдебиеттерді талдау, педагогикалық бақылау, эксперимент қолданылды. Тәжірибелік маңыздылығы жаңа педагогикалық технологияны оның сапасын арттыру үшін әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарында қолдануға болады.