Үздіксіз білім беру жүйесіндегі мұғалімнің ғылыми-зерттеу қызметі біліктілікті арттырудың бір түрі ретінде
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-4-259-268Түйінді сөздер:
зерттеу, өзін-өзі тәрбиелеу, белсенділік, үздіксіз білім беру, оқытуАннотация
Мақалада кәсіби дамудың бір түрі ретінде үздіксіз білім беру жүйесіндегі мұғалімнің зерттеу қызметінің маңыздылығы қарастырылады. Білім беруді дамыту бүгінгі таңда мұғалімнің кәсібилігі мәселесін, оның құзыреттілік деңгейін шешуді өзекті етеді. Бұл қоғамның білім беруді сапалы жақсарту қажеттілігін, оның жеке тұлғаның мүмкіндіктерін кеңейтуге бағытталғандығына байланысты. Бұл үміттер қоғамдық қажеттіліктерге және жеке тұлғаны жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктеріне байланысты әр мұғалімнің нақты кәсіби мүмкіндіктерін және оның өсу перспективаларын анықтауға мүмкіндік беретін тиімді механизм құру қажеттілігін тудырады. Сондықтан мақалада біз осындай мақсатты тұжырымдадық; үздіксіз білім беру жүйесіндегі мұғалімнің зерттеу қызметінің рөлін кәсіби дамудың бір түрі ретінде анықтау. Педагогтің зерттеу құзыреттілігі кәсіби құзыреттіліктің ажырамас бөлігі болып табылады және оның тиімділігін қамтамасыз етеді – бұл білім беру мәселелерін шешу үшін білім іздеу, құндылықтарға сәйкес білім беру процесін құру мақсатында технология деңгейінде зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен әдістерін меңгеруді білдіретін мұғалімнің жеке басының сипаттамасы. - қазіргі білім берудің мақсаттары, білім беру ұйымының миссиясы, қажетті білім беру нәтижесі. Мұғалімнің кәсіби қалыптасуы тұтастай алғанда қоғамның дамуында бірінші кезектегі маңызға ие: мұғалімнің тұлғасы, оның кәсіби білімі сияқты, қоғамның құндылық капиталы болып табылады. Мұғалім оқушыларға өзіне тән құндылық бағдарларын ғана жеткізе алады. Сондықтан мұғалімдердің кәсіби деңгейін жүйелі түрде арттыру, үздіксіз білім беру тұжырымдамасын жүзеге асыру қажет.