Виртуалды шынайылық пен жасанды интеллектіні білім беруде қолдану: әдеби шолу

Авторлар

  • Айгүл Садвакасова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Алия Кыдырбекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Огиз Четин Niğde Ömer Halisdemir университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-10-18

Түйінді сөздер:

виртуалды шынайылық, жасанды интеллект, білім беру ресурстары, оқу үдерісі, орта білім беру

Аннотация

Көпшілік жаңа технологиялар білім беруді өзгертуші күшке айналды деп санайды. Оқушылардың оқу тәжірибесін жақсарту мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқу процесіне әртүрлі технологиялар кіріктірілді. Соңғы зерттеулерге сәйкес, жасанды интеллект (AI) және виртуалды шындық (VR) сияқты жаңадан әзірленген кейбір технологиялар оқыту мен оқу процестерін айтарлықтай жақсартуға мүмкіндік береді. Мақалада білім беруде виртуалды шындық пен жасанды интеллект ресурстарын пайдаланудың өзектілігі талқыланады. Жүйелі әдебиеттерді шолуды пайдалана отырып, бұл мақалада VR және AI қосымшаларының студенттердің оқу тәжірибесіне әсерін зерттеген бірқатар ғалымдардың жұмысының жинақталған мета-талдауы ұсынылған. Авторлар бұл технологияларды оқу үдерісіне енгізудің артықшылықтары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға, күрделі тақырыптарды тиімді түсіндіруге, жаңа технологияларға ашықтық мәдениетін қалыптастыруға негізделгенін анықтады. Мақаланың қорытындылары осы тақырып бойынша жергілікті академиялық түсінікті кеңейтуге ықпал етеді және сонымен қатар білім беру технологияларын біріктіретін орта білім мен жоғары оқу орындарындағы шешім қабылдаушылар үшін пайдалы.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Қалай келтіруге болады

Садвакасова , А., Кыдырбекова , А., & Четин , О. (2024). Виртуалды шынайылық пен жасанды интеллектіні білім беруде қолдану: әдеби шолу. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 110(3), 10–18. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-3-10-18

Шығарылым

Бөлім

Білім беру үдерісіндегі білім беру саясаты, инновациялар және цифрландыру