Ата-ананың араласуының оқушының академиялық жетістігіне әсерін зерттеу

Авторлар

  • Айерке Омарханова СДУ университеті
  • Ақбота Сүгіралина СДУ университеті
  • Назым Есберген СДУ университеті
  • Идаятулла Адикханов СДУ университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-2-43-52

Түйінді сөздер:

ата-аналардың қатысуы, білім беру, академиялық жетістік, факторлар, даму, стратегия, байланыс, мектеп

Аннотация

Ата-аналардың қатысуы баланың академиялық жетістігінің ең әсер ететін факторларының бірі болып саналады. Басты қамқоршылар сияқты ата-аналар баланың мектептегі көзқарасын, мінез-құлқын және жетістігін қалыптастырады. Ата-аналардың қатысуы тек академиялық жетістіктерге ғана емес, сонымен қатар жеке дамуына да әсер етеді. Біздің зерттеуіміз ата-аналардың қатысуы баланың әлеуметтік өзара әрекеттесуіне, жалпы әл-ауқатына, өзін-өзі бағалауына және интеллектуалдық дамуына ықпал ететінін көрсетеді. Көптеген ғалымдар ата-аналардың жақсы байланысының баланың мінез-құлқына, мектепке тұрақты қатысуына және академиялық жетістіктеріне оң нәтиже беретінін анықтады. Алайда, ата-аналардың қатысуының тиімді стратегиялары мен формаларын табу әлі де қиындық туғызады. Зерттеу мақсаты - мектеп оқиғалары, конференциялар, жиналыстар, үй тапсырмаларына қатысу сияқты ата-аналардың әртүрлі қатысу түрлерінің байланысын зерттеу. Зерттеу ата-аналардың қатысуы оқушының жетістікке жетуіне қалай көмектесетінін көрсететін негізгі тұжырымдар мен талқылаумен аяқталады

Қосымша файлдар

Жарияланды

2024-07-01

Қалай келтіруге болады

Омарханова , А., Сүгіралина , А., Есберген , Н., & Адикханов, И. (2024). Ата-ананың араласуының оқушының академиялық жетістігіне әсерін зерттеу. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 109(2), 43–52. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-2-43-52

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі