PIRLS-2021 контекстінде Қазақстан мектептерінің бастауыш сыныптарында оқуға үйрету практикасы мен әдістемесі
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-2-63-78Түйінді сөздер:
оқу сауаттылығы, оқыту әдістері, PIRLS, бастауыш білім беруАннотация
Бұл жұмыста PIRLS-2021 деректерін қайталама талдау негізінде бастауыш сынып оқушыларының үлгеріміне әртүрлі оқуға үйрету әдістемелерінің әсері қарастырылады. Талдау мақсаты – бастауыш сынып оқушыларының оқу сауаттылығын дамытуға оқыту процесінің қандай әдістері мен стратегиялары көбірек ықпал ететінін анықтау. Бұл өз кезегінде мұғалімдерге тиімді сабақ беру үшін қандай қасиеттер мен дағдылар қажет екенін жақсырақ түсінуге, осылайша мұғалімдерді даярлау және біліктілігін арттыру бағдарламаларын жетілдіруге көмектеседі.
Жүктеулер
Жарияланды
2024-07-01
Қалай келтіруге болады
Сманова, Н. (2024). PIRLS-2021 контекстінде Қазақстан мектептерінің бастауыш сыныптарында оқуға үйрету практикасы мен әдістемесі. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 109(2), 63–78. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-2-63-78
Шығарылым
Бөлім
Пәндерді оқыту әдістемесі