Заманауи жағдайда педагогтерге үздіксіз технологиялық білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері

Авторлар

  • Бақытгүл Аушахманова Павлодар облысы білім басқармасының «Білім беруді дамытудың инновациялық орталығы» КММ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-1-82-97

Түйінді сөздер:

біліктілікті арттыру, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар, заманауи кәсіби құзыреттіліктер, тәлімгерлік, педагог жұмысының тиімділігі, құрылымдық тәсіл

Аннотация

Зерттеудің өзектілігі заманауи жағдайда педагогтерге үздіксіз технологиялық білім беруді тиімді жүзеге асыру үшін ұсыныстар мен стратегияларды әзірлеу қажеттілігімен байланысты. Осыған байланысты, бұл мақала Қазақстандағы үздіксіз технологиялық білім беру саласындағы өзекті жағдайды анықтауға бағытталған. Бұл мәселені зерттеудің жетекші әдісі педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту жүйесінің әртүрлі компоненттерінің өзара әрекеттесуін анықтауға және осыған байланысты мәселелерді шешу бойынша ұсыныстар әзірлеуге мүмкіндік беретін жүйелі талдау болды. Ғылыми танымның келесі әдістері де қолданылды: логикалық, салыстыру, синтез, индукция, дедукция, жіктеу, респонденттерге сауалнама жүргізу. Мақалада қазақстандық мектептердің респондент-педагогтеріне жүргізілген сауалнама нәтижелері ұсынылды – кәсіби білімді өзектендірудің қолданыстағы әдістерінің қажеттілігі мен сапасы туралы, алынған нәтижелерді TALIS 2018 халықаралық зерттеуінің нәтижелерімен салыстыру жүргізілді, ағымдағы жағдай мен алдыңғы деректер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар анықталды және сипатталды, педагогтердің біліктілігін арттыру әдістерінің қажеттілігі мен сапасына қатысты үрдістер мен өзгерістер талданды, педагогтердің ақпараттық-әдістемелік жұмыс әдістерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері ашылды, коммуникативтік технологиялармен, ұсынымдар берілді, олардың кәсіби білімінің сапасын арттыруға бағытталған, мұндай білімді білім беру жүйесінің контекстінде қолдану перспективалары сипатталған, педагогтердің үздіксіз технологиялық білім беру саласындағы мүмкін проблемалар анықталған, оларды шешу тәсілдері негізделген. Зерттеу материалдары Қазақстандағы педагогтердің біліктілігін арттыру бағдарламаларын жетілдіру үшін пайдаланылуы мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-29

Қалай келтіруге болады

Аушахманова , Б. (2024). Заманауи жағдайда педагогтерге үздіксіз технологиялық білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 108(1), 82–97. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2024-1-82-97

Шығарылым

Бөлім

Үздіксіз педагогикалық білім беру