Ұлттық қолөнер арқылы білім алушыларды қолөнер шеберлігіне үйрету технологиясы

Авторлар

  • Фарида Нугманова Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Айнұр Архыматаева Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Қайыркен Әдиет Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Айгуль Қайыпбаева Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-97-107

Түйінді сөздер:

білім, тәрбие, ұлттық құндылық, ұлттық игілік, мәдениет

Аннотация

Зерттелетін мәселенің өзектілігі ХІХ ғасырда және ХХ ғасырдың бас кезінде қазақ халқының қолөнері оның ішінде киіз үй жасау, ағашты өрнектеу, кесте тігу, өрмек тоқу, кілем жасау, т.с.с. кең өріс алған. Мақала авторлары көркем еңбек пәні арқылы, білім алушылардың қазақ халқының қолөнері шеберлік жүйесіне арнайды, білім алушылардың болашақ көркем еңбек мұғалімі мамандығын таңдауына жол ашады. Мақалада атап көрсетілген мамандыққа, білім алушыларды, үнемі өзін-өзі дамытатын жүйеге ұмтыла отырып, көркем еңбек пәнінің негіздері ашылған. Бүгінгі таңда жаңалыққа жаны құмар жас ұрпаққа заман талабына сай тәрбие мен білім беру, оны ұлттық құндылықтар арқылы жүзеге асыруын қарастырған.  Білім алушылардың көркем еңбек пәнінің «Сәндік-қолданбалы өнер» бөлімі арқылы, олардың  көңілін сәнді-қолөнер бұйымдарын жасау жолдарына, ұлттық құндылықтарын бойына сіңіріп, адамгершілік, еңбексүйгіш, дағдыларын қалыптастыру жолдары құрастырылған. Қазақ халқының ата-мұрасын жаңғырту және жалғастыру құрметтеу керектігін үйрену керектігіне қорытынды жасаған. Өнер туындыларының мазмұнын жете меңгерту. Білім алушыларды болашақ көркем еңбек мұғалімін таңдау, таңдаған мамандыққа құрмет көрсету керектігі жөнінде әзірлеген.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-30

Қалай келтіруге болады

Нугманова, Ф., Архыматаева , А., Әдиет, Қ., & Қайыпбаева , А. (2023). Ұлттық қолөнер арқылы білім алушыларды қолөнер шеберлігіне үйрету технологиясы. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 105(2), 97–107. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-97-107

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі