Қазақ балалар әңгімелерін жаңа технологиямен оқыту мен талдау жолдары

Авторлар

  • Гулден Кажибаева Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
  • Назгүл Конкаева Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
  • Айман Ақтанова Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-82-90

Түйінді сөздер:

әңгіме, оқыту технологиясы, көркемдігіне талдау, әңгіменің тақырыбы, инновациялық технологиялар

Аннотация

Мақалада қазақ балалар әңгімелерінің қазіргі білім беру жүйесінде оқытылуы мен оқытуға берілген ұсыныстар қарастырылған. Прозалық шығармаларды жаңа технологиялардың көмегімен оқыту кезіндегі қиындықтар мен оны жеңілдетудің тәсілдері көрсетілген. Балалардың өмірі мен мінез-құлықтарына және олардың қоршаған  әлемді тануына, рухани білім алып, жетілуіне ықпал ететін шығармалар да талданып берілді. Мақаланың ерекшелігі мектеп бағдарламасында қарастырылған балаларға арналған шығармалармен қатар, қосымша оқыуға ұсынылатын шығармаларды талдап беруінде. Мақаланың басты мақсаты да балаларға арналған әңгімелердің мектеп бағдарламасы бойынша алынғандарының оқытылуы және мектеп бағдарламасынан тыс алынғандарының талдау үлгісін көрсетіп, мұғалімге көмек болатын жағын қарастыру. Балаларға арналған әңгімелердің тақырыбы мен идеясы,  көркемдігі мен тілдік ерекшеліктері талданып, кейіпкерлер жүйесі сараланып берілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-07-12

Қалай келтіруге болады

Кажибаева , Г., Конкаева , Н., & Ақтанова, А. (2023). Қазақ балалар әңгімелерін жаңа технологиямен оқыту мен талдау жолдары. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 105(2), 82–90. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-82-90

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі