Қазақ балалар әңгімелерін жаңа технологиямен оқыту мен талдау жолдары
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-82-90Түйінді сөздер:
әңгіме, оқыту технологиясы, көркемдігіне талдау, әңгіменің тақырыбы, инновациялық технологияларАннотация
Мақалада қазақ балалар әңгімелерінің қазіргі білім беру жүйесінде оқытылуы мен оқытуға берілген ұсыныстар қарастырылған. Прозалық шығармаларды жаңа технологиялардың көмегімен оқыту кезіндегі қиындықтар мен оны жеңілдетудің тәсілдері көрсетілген. Балалардың өмірі мен мінез-құлықтарына және олардың қоршаған әлемді тануына, рухани білім алып, жетілуіне ықпал ететін шығармалар да талданып берілді. Мақаланың ерекшелігі мектеп бағдарламасында қарастырылған балаларға арналған шығармалармен қатар, қосымша оқыуға ұсынылатын шығармаларды талдап беруінде. Мақаланың басты мақсаты да балаларға арналған әңгімелердің мектеп бағдарламасы бойынша алынғандарының оқытылуы және мектеп бағдарламасынан тыс алынғандарының талдау үлгісін көрсетіп, мұғалімге көмек болатын жағын қарастыру. Балаларға арналған әңгімелердің тақырыбы мен идеясы, көркемдігі мен тілдік ерекшеліктері талданып, кейіпкерлер жүйесі сараланып берілді.