Орта білім беруді дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері

Авторлар

  • Караев Ж. А
  • Чокушева А. И.
  • Кобдикова Ж. У

Түйінді сөздер:

гуманистік парадигма, гуманизм, білім беруді ізгілендіру, құндылық, тұлғаға бағытталған, белсенділік, құзыреттілік, цифрлық және STEM тәсілдері.

Аннотация

Бұл мақалада білім беруді ізгілендірудің психологиялық-педагогикалық
шарттары қарастырылады, сонымен қатар оқытудың жаңа теориясы мен заманауи білім беру моделін әзірлеудің ғылыми-теориялық негізі ретінде құндылық,
тұлғаға бағытталған, белсенділік, құзыреттілік, цифрлық және STEM тәсілдерінің
мәні ашылады. Білім беру мазмұнын іріктеудің жаңа принциптері сипатталған.
Білім беру мазмұнының көп деңгейлі моделінің талаптарына сәйкес келетін білім
беру мазмұнын анықтаудың төрт элементті негізі негізделген. Дамытушы оқу
тапсырмаларын әзірлеуге ғылыми негізделген талаптар ұсынылған

Жүктеулер

Жарияланды

2023-05-20

Қалай келтіруге болады

Караев Ж. А, Чокушева А. И., & Кобдикова Ж. У. (2023). Орта білім беруді дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 104(1). Retrieved from https://bilim-uba.kz/index.php/science/article/view/4

Шығарылым

Бөлім

Орта білім берудегі менеджмент