Қазақстан Республикасының білім беру мекемелерінде тамақтануды ұйымдастырудың негізгі мәселелері
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2023-2-33-43Түйінді сөздер:
мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалар, тамақтану, балалардың физикалық дамуы, тамақтануды ұйымдастыруАннотация
Қазақстанда мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды тамақтандыру ыстық тамақпен қамтамасыз ету түрінде жүзеге асырылады, бірақ қазіргі уақытта жүйеде одан әрі жетілдіруді талап ететін кейбір мәселелер бар. Бұл мақалада мектеп жасындағы балалардың физикалық жағдайын бағалау бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелері келтірілген, онда артық салмақ пен семіздіктің, тамақтанудың жеткіліксіздігінің таралуы көрсетілген. Әлеуметтік сауалнама балалардың және олардың ата-аналарының дұрыс тамақтану туралы хабардарлық деңгейлерін зерттеді. Авторлар тамақтандыруды ұйымдастыру сапасын бағалау әдістемесін ұсынды, сондай-ақ Қазақстандағы мектепке дейінгі және орта білім беру мекемелерінде тамақтандыруды ұйымдастыру саласындағы негізгі аспектілерді атап өтті. Авторлар жасаған қорытындылар негізінде мектептегі тамақтану жүйесінің сипатталған мәселелерін шешуге бағытталған негізделген шешу жолдары ұсынылады және оларды жүзеге асыру кезеңдері ұсынылады.