Информатика сабақтарында жоба әдісін қолдану. MIT APP INVENTOR ортасында мобильді қосымшаны құру

Авторлар

  • Болат Тасуов М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
  • Гаухар Муратова
  • Рабия Сабирова

Түйінді сөздер:

информатика, жоба, оқыту әдістері, MIT App Inventor, қосымшалар құру, мектеп

Аннотация

Аңдатпа. Таңдалған тақырыптың өзектілігі біздің технологияның қарқынды дамуы мен білімнің әртүрлі салаларында үлкен көлемдегі ақпарат ғасырында өмір сүруімізге байланысты. Әрине, бұл факт жалпы білім беру жүйесінде де, «информатика» оқу саласында да көрсетілген. Мектеп түлектерін даярлау сапасын қазіргі қоғамның сұраныстарына сәйкес келтіретін мазмұнды жаңғырту, педагогикалық инновацияларды іздеудің шұғыл қажеттілігі туындағаны анық. Мектептегі информатика курсына қатысты бұл жаңа ұғымдарды игеруді, АКТ-ның жаңа мүмкіндіктерімен, атап айтқанда мобильді технологиялармен байланысты терминологиялық аппаратты енгізуді талап етеді. Бұл модернизацияны және уақытпен тексерілген дидактикалық принциптерді, оларды сапалы жаңа деңгейде жүзеге асыруды қажет етуі мүмкін. Бұл шолу мақаласының мақсаты - информатика сабақтарында жоба әдісін қолдану процесін зерттеу. Зерттеу нысаны - MIT App Inventor ортасында мобильді қосымшаны құру.. Сондай-ақ, жобалау бойынша информатика сабақтарында оқушылар мұғалімнің тапсырмасы аясында мобильді қосымшаларды жоспарлау, іске асыру және сынау, жылдам әзірлеу үшін MIT App Inventor пайдалана алады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-05-29

Қалай келтіруге болады

Тасуов, Б., Муратова, Г., & Сабирова, Р. (2023). Информатика сабақтарында жоба әдісін қолдану. MIT APP INVENTOR ортасында мобильді қосымшаны құру. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 104(1). Retrieved from https://bilim-uba.kz/index.php/science/article/view/17

Шығарылым

Бөлім

Орта білім берудегі менеджмент