Шағын жинақты мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының трансверсальды дағдыларын дамытудың логикалық құрылымы
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-82-96Түйінді сөздер:
құзыреттілік, трансверсальдылық, трансверсальды дағдылар, тұлғааралық дағдылар, үйрену, оқыту, үйретуАннотация
Мақалада шағын жинақты мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының трансверсальды дағдыларын дамытудың теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері қарастырылған. Шағын жинақты мектеп жағдайында оқыту, үйрету және үйрену үдерісінде бастауыш сынып оқушыларының трансверсальды дағдылырын дамыту мәселесін шетелдік, ресейлік және отандық ғалымдардың еңбектеріне шолу жасалды. Шағын жинақты мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының трансверсальды дағдыларын дамыту деңгейін анықтау мақсатында тәжірибелік эксперимент нәтижелері көрсетілді. Эксперимент жұмысының тиімділігі трансверсальды дағдылар компоненттері: мазмұндық- құрылымдық, үдерістік, іс-әрекеттік, рефлексиялық болып нақтыланып, оның көрсеткіштері мен деңгейлеріне ғылыми тұрғыда сипаттама беруге негіз болды. Диагностикалау нәтижелері математикалық әдістер арқылы талданып, эксперимент басындағы және соңындағы көрсеткіштер анықталды. Қорыта келе, шағын жинақты мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының трансверсальды дағдыларын дамыту деңгейін нақтылауда мақсатты тұрғыда тұлғаның жеке және даралық тұрғысынан өзектілігі айқындалды.
Жүктеулер
Жарияланды
Нұсқалар
- 2025-09-30 (2)
- 2025-09-30 (1)
ҚАЗ
РУС
ENG