АНАЛИЗ ТЕКУЩЕГО СОСТОЯНИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В КАЗАХСТАНЕ И МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОПЫТ

Авторлар

  • Раиса Шер директор РГКП «Республиканский учебно-методический центр дополнительного образования» МП Республики Казахстан

Түйінді сөздер:

неформальное образование, дополнительное образование, внешкольное образование, мировой опыт, профессиональное мастерство педагогов, всестороннее развитие детей

Аннотация

Аңдатпа.  Бұл мақалада заманауи білім берудің өзекті тақырыптарының бірі – балаларға қосымша білім беруді дамыту мәселелері қарастырылады. Германия, Скандинавия, Франция, Канада, АҚШ, Ұлыбритания, Оңтүстік Корея, Бельгия, Нидерланды, Словакия сияқты елдердің мысалында бейресми білім беруді дамыту, патриоттық тәрбие беру, өз елінің тарихы мен мәдениетін зерттеу, бос уақытты белсенді өткізу мәселелері қаралды. Мақалада Қазақстанда балаларға қосымша білім беруді дамытудың негізгі мақсаты, негізгі міндеттері, құндылықтары мен ағымдағы жай-күйі айқындалған, балаларға қосымша білім берудің негізгі бағыттары, қосымша білім беру педагогтерінің кәсіби өсуін арттырудың рөлі, балалардың зияткерлік, шығармашылық, мәдени әлеуетін дамытудың заманауи тәсілдері көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-05-29

Қалай келтіруге болады

Шер, Р. (2023). АНАЛИЗ ТЕКУЩЕГО СОСТОЯНИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В КАЗАХСТАНЕ И МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОПЫТ. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 104(1). Retrieved from https://bilim-uba.kz/index.php/science/article/view/12

Шығарылым

Бөлім

Орта білім берудегі менеджмент