Бастауыш сынып оқушыларының кеңістіктік ойлауын қалыптастырудағы STEAM тәсілінің тиімділігі туралы зерттеулерге шолу
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-3-143-159Түйінді сөздер:
STEAM, кеңістіктік қиял, объектілердің психикалық өзара әрекеттесуі, танымдық қабілеттер, бастауыш сынып оқушыларыАннотация
Мақалада бастауыш сынып оқушыларында кеңістіктік ойлауды дамытудағы STEAM тәсілінің тиімділігін зерттеуге арналған әдебиеттерге шолу берілген. STEAM-ғылымды, технологияны, инженерияны, өнерді және математиканы біріктіретін тәсіл әртүрлі когнитивтік дағдылардың дамуын ынталандырудың әлеуетті қабілетіне байланысты білімге қызығушылық тудырды. Үш өлшемді объектілерді және олардың арасындағы қатынастарды түсіну үшін маңызды кеңістіктік ойлау STEM пәндері мен күнделікті өмірді игеруде шешуші рөл атқарады. Зерттеудің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларында кеңістіктік ойлаудың даму ерекшеліктерін зерттеу, танымдық процестің қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау, сондай-ақ оның ерте жаста тиімді дамуына әсер ететін факторларды анықтау.Шолуда STEAM тәсілінің бастауыш мектеп жасындағы балалардағы кеңістіктік ойлауға әсерін көрсететін зерттеу нәтижелері талданады. Оқу процесінде STEAM тәсілін қолданудың әртүрлі әдістері және олардың тиімділігі талқыланады, сонымен қатар осы саладағы болашақ зерттеулерге бағыттар бөлінеді. тАлынған нәтижелер бастауыш сынып оқушыларында кеңістіктік ойлауды дамыту үшін бастауыш сыныптарға STEAM-білім беруді енгізудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Мақала бастауыш сынып оқушыларында кеңістіктік ойлауды дамытудың негізгі аспектілері туралы ақпарат бере отырып, тәрбиешілерге, психологтарға және ата-аналарға құндылық береді, білім беру бағдарламаларын оңтайландыру және оқытудың жекелендірілген әдістерін әзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін.
ҚАЗ
РУС
ENG