Білім беру деңгейінде толықтырылған шындық зерттеулеріне шолу
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-10-19Түйінді сөздер:
толықтырылған шындық, білім беру, ақпараттандыру процесі, зерттеу, шолуАннотация
Толықтырылған шындықты (AR) қолдана отырып, жоғары оқу орындарында оқыту сапасын енгізу мен жақсартудың рөлін түсіну үшін мақала авторлары келесі сұрақтарды анықтауға тырысты: бұл технологиялар білімге қандай үлес қоса алады? Толықтырылған шындық зерттеулерінің нәтижелері қандай? Толықтырылған шындық технологиялары оқу процестеріне қалай әсер етеді? Бұл мақалада біз Scopus, Science Direct және Web of Science дерекқорларында жоғары білім беруде кеңейтілген шындық технологияларын қолдануды және олардың оқу нәтижелеріне әсерін сипаттайтын мақалаларды іздейміз. Біз 150 мақаланы анықтадық, оның ішінде бірнеше тексеру және іріктеу кезеңдерінен кейін 29 мақала экстракция сатысында қалды, оның 16 шолуы және толық шолу мен презентацияны қамтитын 13 эмпирикалық зерттеу мақалалары алынды. Зерттеу нәтижелері қарастырылған зерттеулердің 80% - ы STEM және физика салаларында оң нәтиже беретіндігін көрсетті, өйткені күрделі процестерді бейнелеу мен бейнелеудің жақсарғаны байқалады. Дегенмен, AR әсері аз зерттелген. Жүргізілген зерттеу AR технологиясы есебінен білім беру сапасын арттыру әлеуетін көрсетеді және оларды білім беру процесіне біріктіру мүмкіндіктерін ұсынады.
ҚАЗ
РУС
ENG