Қазіргі білім беру кеңістігінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудағы метақұзыреттілік

Авторлар

  • Сауле Ксембаева Торайғыров университеті
  • Назгуль Кударова Астана халықаралық университеті
  • Назгуль Рамазанова Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
  • Самал Антикеева Торайғыров университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-257-267

Түйінді сөздер:

метақұзыреттілік, пән үсті дағдылар, мұғалімдер, заманауи білім беру кеңістігі, сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия, кәсіби дағдылар

Аннотация

Мақала заманауи білім беру кеңістігінде педагогтардың біліктілігін арттырудағы метакомпетенциалдардың рөлін зерттеуге арналған. Білім беру жүйесіндегі серпінді өзгерістер мен жаңа технологияларды енгізу жағдайында педагогтардың оқытудың жаңашыл әдістеріне тиімді бейімделуге, сондай-ақ оқытудың жоғары стандарттарын қолдауға көмектесетін құзыреттерді дамыту қажеттілігі артады. Мақалада мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру үшін негіз болып табылатын сыни ойлау, рефлексия, инновациялылық, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі дамыту қабілеті сияқты метакомпетенциялардың негізгі компоненттері егжей-тегжейлі қаралады. Пәндік білім мен педагогикалық дағдылардың шеңберінен шығатын метакомпетенциялар пәндік білім мен педагогикалық дағдылардың негізгі факторына айналады, педагогтардың тез өзгеретін білім беру шындықтарына табысты бейімделуінің негізгі факторына айналады. Жұмыста метакомпетенцияларды дамыту әдістері, олардың педагогтардың кәсіби өсуіне және білім беру процесінің сапасына әсері талданады. Зерттеу нәтижелері біліктілікті арттыру бағдарламаларына метакомпетенциалдарды ықпалдастыру қажеттігін баса көрсетеді және білім беру ұйымдары үшін практикалық ұсынымдар ұсынады. Білім беру ұйымдарының деректері мен практикалық тәжірибесін талдау негізінде ұсынымдар ұсынылды.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-31

Қалай келтіруге болады

Ксембаева, С., Кударова , Н., Рамазанова , Н., & Антикеева , С. (2025). Қазіргі білім беру кеңістігінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудағы метақұзыреттілік. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Білім-Образование» ғылыми-педагогикалық журналы, 112(1), 257–267. https://doi.org/10.59941/2960-0642-2025-1-257-267

Шығарылым

Бөлім

Үздіксіз педагогикалық білім беру